שני ברדיצ'בסקי ז"ל התחשמלה למוות שבוע אחרי חתונתה. בעלה, דני ברדיצ'בסקי, היה זה שמצא אותה בחודש אוגוסט האחרון ללא רוח חיים וניסה לבצע בה פעולות החייאה שלא צלחו. בשיחה עם רפי רשף בערוץ עשר (אפיק 14), סיפר אמש דני על שאירע בדירתם שבטירת הכרמל ושיחזר את הרגעים הקשים. "מיותר לציין מה היה המצב הנפשי שלי כשראיתי את הדבר הכי יקר לי וחשוב לי בעולם ללא רוח חיים. ניסיתי לעשות את כל מה שאני יכול ולא הצלחתי", סיפר. "עשר דקות בערך אחרי שמצאתי אותה הגיע גורם רפואי ומשם כבר לא הייתי יותר בבית, לא הייתי מסוגל נפשית".

מה אתה זוכר מאותם רגעי אושר בחתונה?
"קודם כל אני חייב לציין שהייתה לי האישה הכי מדהימה בעולם, הביטוי 'אשת חיל' הוא עליה. היו קצת חששות בהתחלה מחתונה מופרדת כי המשפחה שלי חילונית אבל החתונה הייתה מעבר לציפיות - הייתה שמחה מדהימה. זה היה אחד הימים הכי מאושרים בחיים שלי ללא ספק בכלל".



השניים הכירו דרך ישיבה, "היינו בעצם שידוך", סיפר דני. "יצאנו שבעה וחצי חודשים לפני שהתחתנו ואז קרה מה שקרה". על יום האסון סיפר: "בבוקר טיילנו אצל רבי שמעון במירון וחזרנו בצהריים לשמחת 'שבע ברכות', זה היה בעצם היום האחרון של המנהג. תכננו לעשות חנוכת בית כפי שנהוג והתכנון היה ששני תיכנס להתקלח, תצא, תמשיך לארגן את הבית ואז אני אחזור לבית לשבע הברכות". 



"היא הייתה במקלחון, לא נפל לי האסימון"

"כשבאתי להיכנס לבית בעצם הדלת הייתה נעולה ולא יכולתי להיכנס, הייתה מרפסת דק בבית שגרנו בו ואני עליתי לגג, שברתי את החלון ונכנסתי לבית. הסצנה הבאה שאני זוכר זה אשתי מוטלת על המקלחון בחצי שכיבה חצי עמידה. באותו רגע עוד לא נפל לי האסימון על מה קורה או מה קרה".






"פתחתי לאמא שלה את הדלת וברחתי מהבית. אמא שלה הוציאה אותה בעצם מהמקלחת ואני צלצלתי לכוחות ההצלה ועליתי לעשות לה החייאה עד שהגיעו כוחות ההצלה הראשונים. אני חשוב שמיותר לציין מה היה המצב הנפשי שלי כשראיתי את הדבר הכי יקר לי וחשוב לי בעולם ללא רוח חיים ואני מנסה לעשות את כל מה שאני יכול ואני לא מצליח. אחרי עשר דקות בערך הגיע הבנאדם הראשון מאיחוד והצלה ומשם כבר לא הייתי יותר בבית, לא הייתי מסוגל נפשית.

אתה היית מודע לבעיות עם החשמל בדירה הזו?
"בתור בנאדם ששוכר דירה התקשרתי לבעל הבית ואמרתי לו שיש לי בעיות חשמל בבית. בעל הבית הפנה אותי למישהו שהוא לכאורה היה חשמלאי, כנראה שהוא לא היה איש מקצוע מוסמך והוא ניתק את אמצעי הארקה בבית. לצערי הרב אני לא כל כך הבנתי את המשמעות של זה או מה זה אומר להיות בלי הגנה".

"הייתי פצצת זמן מתקתק ובסופו של יום הפצצה התפוצצה במשמרת שלי. הדבר הכי חשוב לי הוא להעביר מסר לבעלי בתים - אל תתקמצנו בחיי אדם, זה הדבר הכי חשוב בעולם".