חשד לרצח בקריית ביאליק: גופת גבר עטופה בשטיח התגלתה בחדר המדרגות של בניין ברחוב יהודה בורלא בקריית ביאליק. מדובר בגבר כבן 70 שגופתו אותרה בבניין כשהיא עטופה בניילון, קשורה בחבל ומגולגלת בשטיח. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי על הגופה נמצאו סימני אלימות. צוותי מד"א ממרחב כרמל שהגיעו למקום קבעו את מותו וציינו כי על הגופה נמצאו סימני אלימות.

המשטרה בודקת חשד שהגופה שנתגלתה היא גופתו של בוריס באלין בן 78 תושב קרית חיים שיצא שלשום בבוקר מביתו וטרם שב. המשטרה ביקשה את עזרת הציבור בחיפוש אחריו. עכשיו בודקים החקורים את הקשר בין מציאת הגופה לנעדר.

בוריס באלין. צילום: באדיבות משטרת ישראל


לירן קריספין מתנדב איחוד הצלה סיפר: "הוזעקתי לפני מספר שעות לחיפושים אחר נעדר לבקשת משטרת ישראל. בסריקה שביצעתי בכניסה לבניין ברחוב בורלא איתרתי גופת גבר ללא רוח חיים ביקשתי ממוקד איחוד הצלה לזמן ניידת טיפול נמרץ למקום על מנת לקבוע את מותו כוחות משטרה גדולים במקום חוקרים את נסיבות האירוע". כמו כן, למקום הוזעקו כוחות משטרה גדולים ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי.

מוקדם יותר נמצאה גופת אישה בדירה ברחוב שטמפפר בפתח תקווה. בעקבות דיווח על ריח חריף שעלה מהדירה, הגיעו אליה אנשי הביטחון של עיריית פ"ת והשיטור העירוני. הם נכנסו לדירה יחד עם אנשי המשטרה, כשבמקום גם אנשי מד"א ושירותי הכבאות. האישה הייתה ידועה כאוגרת חפצים והיא נמצאה לאחר שכוחות השיטור הרימו חפצים כדי לפנות דרך ומצאו אותה על הרצפה במצב של ריקבון מתקדם. אין חשד לפלילים.