השחקנית הישראלית גל גדות אישרה כי המפיק ההוליוודי ברט ראטנר לא ישתתף בהפקת סרט ההמשך ל"וונדר וומן", ואמרה שההחלטה על כך היא "הדבר הנכון לעשות". ראטנר הואשם בשבועות האחרונים בהטרדה מינית על ידי מספר נשים. "כולם יודעים איך אני מרגישה מפני שאני לא מסתירה שום דבר", גדות אמרה בראיון לרשת NBC. "האמת היא שיש כל כך הרבה אנשים שמעורבים בהפקת הסרט הזה, זו לא רק אני. כולם הביעו את אותם רגשות. כולם ידעו שזה הדבר הנכון לעשות".
כזכור, ראטנר הואשם על ידי לפחות שמונה נשים שונות, כולל השחקניות אוליביה מאן ונטשה הנסטרידג', כי הטריד אותן מינית. המפיק עזר להפיק את "וונדר וומן" יחד עם ענקית הבידור "האחים וורנר" באמצעות החברה שבבעלותו, "ראט-פאק דיון". 

גדות הייתה אמורה להגיש פרס לראטנר באירוע של קק"ל שנערך בארה"ב בסוף אוקטובר. לפי דיווח ב"וראייטי", השחקנית החליטה ברגע האחרון לא לקחת חלק באירוע. בשבוע שעבר דיווח האתר "פייג' סיקס" כי גדות איימה לא לקחת חלק בסרט ההמשך אלא אם כן ראטנר יפוטר. "היא קשוחה ועומדת על עקרונותיה", אמר אז מקור בחברת "האחים וורנר" לאתר. "היא גם יודעת שהדרך הטובה ביותר לפגוע באנשים כמו ראטנר היא דרך הארנק".