דוד רמתי הוא הפצוע קל מהפיגוע שאירע היום (שישי) בצומת גוש עציון. ממיטתו בבית החולים שערי צדק הוא מספר על החוויה שעברה עליו הבוקר. "אני הייתי בדרך לעבודה עצרתי וירדתי מהאוטובוס. בדרך כלל אני נוסע בטרמפים עם יהודים, לא היה אז התחלתי ללכת לכיוון. הבנאדם שפגע בי עשה סיבוב, בחר במטרה.


דוד רמתי מקרית ארבע שנפצע בפיגוע בצומת גוש עציון

המחבל שביצע את הפיגוע. צילום: צילום מסך מפייסבוק



"אני הגעתי למקום שאין שוליים ופתאום אני ראיתי את הבנאדם בא עליי ב-100 קמ"ש לכיווני", הוא המשיך וסיפר, "הוא היה לא יותר מחמישה מטרים, הבנתי שלא יהיה לי הרבה זמן לעשות משהו. הבנתי שלא יהיה לי זמן לשלוף את הנשק שלי. קפצתי לכיוון הקיר. כשהייתי באוויר הוא פגע בי וזרק אותי לתוך הקיר. אני קמתי ועמדתי חזרה מהר מאוד, הגעתי בחזרה לכביש ובחור אחד נחמד עצר את האוטו שלו הזמין משטרה והזמין אמבולנסים".

"הצוות הגיע בתוך דקות והם שלחו אותי לשערי צדק", מספר רמתי, "פה אני נמצא ומקווה להגיע הביתה לשבת. אני מרגיש שהאיש הזה, היהודי, מאוד עזר לי. אני סרן בצבא, מהר מאוד הבנתי שזה פיגוע. היה לו חיוך גדול על הפנים, הוא עשה את זה בכוונה ובשמחה. אני הספקתי לקפוץ ואני מצטער שלא היה לי זמן לשלוף את הנשק שלי. באותו זמן שאני באתי לשלוף, כבר היה לי יד על האקדח וקפצתי לעבר המעקה. הייתי ממש באוויר בזמן שפגע בי וזה בעצם עזר לי להיכנס יותר פנימה. טסתי יפה, נחתתי וראיתי שנפתח לי הראש, לא יודע איך זה קרה בדיוק. חשבתי שהוא בטח הולך לפגוע במישהו אחר".