בית משפט השלום בפתח תקווה גזר היום (ראשון) שלוש שנים ושמונה חודשי מאסר על אוהד זאבי, מורה לתורה בבית ספר בגבעת שמואל, שהורשע בריבוי מעשים מגונים בשלושה מתלמידיו, קטינים מתחת לגיל 14. כמו כן נגזר עליו לשלם פיצויים בסכום של 8,000 שקל לכל אחד מקורבנותיו. זאבי שימש מחנך ומורה לתורה בבית הספר "מורשת מנחם" בגבעת שמואל בין חודש ספטמבר 2012 לחודש יוני 2014. בתקופה זו ניצל את מעמדו וקרבתו לילדים כדי לגעת באזורים מוצנעים בגופם של שני תלמידי כיתה ב' ותלמיד נוסף בן תשע. את המעשים ביצע בשטח בית הספר, במהלך השיעור או אחריו.



במהלך המשפט ביקש הנאשם להתחשב בעת מתן העונש בהשפעה שתהיה לו על בני משפחתו, בעיקר על ילדיו ועל אמו. מנגד ביקשה התביעה מבית המשפט "להעביר מסר חד וברור ולהעניש בחומרה מי שפגע בקטינים לצורך סיפוק צרכיו המיניים".



גם הוריהם של הנפגעים העידו וסיפרו, בין היתר, על השינוי הדרמטי שחל אצל בניהם, "מילד שמח ופעיל הפך בנם לילד אשר הידרדר בלימודיו, התנהגותו הפכה אגרסיבית וכעוסה, ומצב רוחו קודר", כפי שציין השופט בגזר הדין.



בהחלטתו כתב השופט כי "הנאשם ראה בילדים טרף קל לסיפוק יצריו וניצל את העובדה שהילדים אהבו אותו, העריכו אותו ורצו לשהות במחיצתו. במעשיו ניצל את האמון שניתן בו על ידי בית הספר וההורים, אשר לא העלו בדעתם כי ילדיהם נשלחים לזרועותיו של מורה שביצע בהם עבירות מין.. אין מנוס מהשתת עונש משמעותי על הנאשם".