בשבוע שעבר התקיימה סדנה מרגשת במיוחד, שפיזרה אבק כוכבים וזוהר במרכז לקשישים, שמופעל על ידי עמותת מטב בשיתוף עיריית תל אביב־יפו בכפר שלם, סדנת יופי וטיפוח שכללה הדגמת סטיילינג והדרכת איפור. שלי גפני וסנדרה רינגלר, מהמובילות בתחום, התנדבו גם הן לפרויקט ונרתמו להעביר את הסדנה הזאת כדי להרים את המורל של הנשים ולהזכיר להן שכולן יפות בכל גיל. הן גם מספרות שהגיעו לשם מבוגרות רבות שניכר בהן כי הן מקפידות לטפח את עצמן. רינגלר וגפני הנחו את היום המיוחד הזה שכלל "מייק־אובר" למלכה, אחת הנשים שהשתתפו.



"הנשים שיתפו פעולה בשמחה והתעניינו מאוד. הגיל לא משנה, הן עדיין רוצות להשקיע בעצמן. אני וסנדרה עשינו מהפך לאחת הבנות שם והסברנו מה אנחנו עושות. נתתי להן הרבה טיפים שמתאימים לנשים בגילן – באילו קרמים להשתמש, איך להתאפר ואיך לצייר את הגבות", אומרת גפני בשיחה עם "מעריב". "חשוב לשמור על שגרת טיפוח בכל גיל, כי בסופו של דבר כולנו רוצות להיראות הכי טוב שאפשר בכל מצב".



רינגלר מוסיפה: "עשינו הרצאה משולבת של 'טוטאל לוק' – איפור, טיפוח, סטיילינג ולבוש, ואני הדגמתי להן איך עושים סטיילינג אישי. הסברתי איך להתאים בגדים למבנה הגוף וללוק הכללי ואיך לשלב אביזרים שיוסיפו צבע וטאץ' מעניין. אמרתי להן שלא יוותרו על טיפוח ויקפידו להתלבש כל יום כאילו זה היום הכי חשוב בחיים. אני מאמינה בזה, וזה גם משפיע על מצב הרוח והביטחון העצמי. כל אחת יכולה להיראות מדהים". את החיבור לשלי וסנדרה ולמפורסמים נוספים שהצטרפו לפרויקט עשתה קבוצת קוריס, שיוזמת ויוצרת קשרי סלבס.