הבחירות לנשיאות לשכת סוכני הביטוח יתקיימו מחר. 4,500 סוכנים יבחרו נשיא שיחליף את אריה אברמוביץ, שמסיים את כהונתו בתום ארבע שנים. שני המתמודדים הם אורי צפריר, ממלא מקום נשיא הלשכה, וליאור רוזנפלד, יושב ראש סניף חיפה.



הבחירות נערכות בצל טענות על התערבות לא הוגנת של נשיא הלשכה הקודם לטובת צפריר. יריבו, רוזנפלד, אף פנה להנהלת הלשכה באמצעות עורך דינו אילן בומבך בדרישה לעכב את מועד הבחירות, אולם אלו צפויות להיערך כאמור במועדן. רענן שמחי, מנכ"ל הלשכה, ציין כי, "הפריסה תאפשר לכל חבר לשכה לממש את זכותו להצביע בכל אחת מהקלפיות ברחבי הארץ ללא קשר לשיוך הסניפי שלהם ומיקומם הגיאוגרפי".



צפריר, הנתמך על ידי הנשיא היוצא אברמוביץ והנשיא הקודם יוסי מנור, ניהל בשבועות האחרונים מסע ארצי כדי לקדם את מועמדותו, תוך שהוא חושף בפני הסוכנים את השקפת עולמו: "אנהיג את הלשכה לעידן חדש. הערכים המשמעותיים ביותר הנדרשים לחברים הינם ההשקעה בעצמם, המוטיבציה וההשראה", ציין בשבוע שעבר במהלך מפגש עם תומכים והוסיף כי, "כשאבחר כנשיא לשכה, אפעל לביטול הסעיף שעוסק בהפרדת תגמול הסוכן מדמי הניהול שהוא מקבל. ברצוני לאפשר קבלת שכר טרחה בכל הפעולות שאנו מבצעים ולהשריש את התפיסה כי נוכל לקבל תשלום גם מהיצרנים וגם מהלקוחות".



מנגד, רוזנפלד טוען כי בעקבות התנהלות הנהלת הלשכה בשנים האחרונות נגרמה שחיקה במעמד סוכן הביטוח. הוא התחייב לשנות את המצב לאחר בחירתו לתפקיד. יצוין כי רוזנפלד נתמך, בין השאר, על ידי נשיא הלשכה הקודם אודי כץ ועל ידי סוכן הביטוח הוותיק דב ברומר.