אייל קיציס לא נשאר חייב: מגיש "ארץ נהדרת" ספג מתקפה מאיש יחסי הציבור הידוע במדינה, רני רהב, שהתראיין בתוכניתו של חיים אתגר "הכל אישי" וקרא למשתתפי תוכנית הסאטירה "הצבועים הכי גדולים שקיימים". כעת החליט קיציס להגיב להאשמות: "הוא בטח התייחס אליי כי אחד המתחרים זה הלקוח שלו. הוא לא פראייר הרני רהב הזה. עושה חשק להגיב לו? עושה חשק, אני לא אשקר", הוסיף המגיש שהתראיין הערב ב"ערב טוב עם גיא פינס" בערוץ "קשת 12" ואמר: "אבל קודם כל הוא צריך לעשות משהו כדי שנחקה אותו ואז נתחיל לחגוג".


אייל קיציס מהטאלנטים המרכזיים של "קשת 12", הפך לאחד הסמלים שלה בתקופה שלפני פיצול ערוץ 2. בימים אלו, "ארץ נהדרת" שחזרה בעונה ה-15 שלה, לא מצליחה לשחזר את ימי השיא מבחינת רייטינג, ואולי כפי שרני רהב עצמו יודע, דווקא ההתנצחות האחרונה יכולה להביא לה את עשיריות האחוז הבודדות שמפרידות בינה לבין הובלה בטבלאות המדרוג.


רני רהב אף פעם לא הסתיר שהוא לא אוהב את החיקוי שלו בארץ נהדרת. היחצ"ן שייצג את חברות הענק במשק בשיא ימי המחאה וטייקונים כמו שרי אריסון, כאמור, החליט לעלות להתקפה נגד ארץ נהדרת בראיון שהעניק השבוע לחיים אתגר: "הם הצבועים הכי גדולים שקיימים, כי הם משחקים אותה יפי נפש והם הכי עשירים שיש. ראית כמה קיציס עושה בקמפיין החדש שלו? ברגע שמישהו מהם ידבר איתי על כסף חבל להם על הזמן ואני אחשוף בדיוק כמה הם מרוויחים".

רהב הפך במשך שנות פעילותו בנוף התקשורת המקומי לאיש יחסי הציבור הידוע והמפורסם בישראל. עם שלל הופעות טלוויזיה בכל הערוצים, מוכנות להגן על לקוחותיו גם כשכולם מפנים להם גב, וחתך דיבור ייחודי, הצליח רהב להפוך לאדם מוכר לא פחות מהמפורסמים אותם הוא מייצג, ולאישיות שנויה במחלוקת בעבור רבים. כעת, נראה שב"ארץ נהדרת" כבר מכינים את את חדר האיפור לחיקוי הבא שלהם.