בעקבות הביקורת המתמשכת כנגד ראש הממשלה נתניהו, עיתונאי מעריב נדב העצני התייחס ב-103FM לטור שפרסם הבוקר (רביעי) במעריב בו קרא לראש הממשלה להתפטר מתפקידו: "אני אכן סבור שהסיטואציה שנתניהו הביא את עצמו ואת המחנה הלאומי אליה היא סיטואציה מאד מסוכנת שצריך ואפשר לפתור אותה באמצעות חילופי הנהגה במפלגה. אין צורך להפיל את הממשלה והקואליציה, אני טוען שכל אחד ממועמדי ההנהגה לליכוד טוב יותר עבור הליכוד, עבור הקואליציה ועבור המדינה". 

לדבריו, "אם אנחנו בוחנים את הדברים, נתניהו לא מכחיש את מעשיו בפרשת 1,000 ומדובר על דפוס שמבחינה ציבורית לא מתקבל, גם אם אחרים עשו זאת לפניו".   



לשיחה הצטרף בועז ביסמוט, עורך 'ישראל היום' שהתייחס לדברים: "יש מה שנקרא 'אווירה ציבורית' שידוע לכולם מי תורם לה. נשאלת השאלה האם האווירה הציבורית יותר חזקה מתוצאות הבחירות? הרי באוגוסט נדב גם כתב כי ישנו משא מתוזמר של התקשורת כנגד נתניהו". ענה לו נדב העצני: "אכן יש משא מתוזמר נגד ראש הממשלה. במצב היום, כמו ב-1992, השמאל וחלק מהעיתונות פועלים במטרה להשחיר את הליכוד, אז זה היה תחת הססמא 'מושחתים נמאסתם". 
 
"כשאני מנתח פוליטית את הסיטואציה", הוסיף העצני, "נתניהו הוליך את עצמו לסיטואציה הזו. יש אש מתחת לכל העשן. נתניהו גם הפר הבטחות לבוחריו, הוא הצהיר בערב הבחירות עצמו שיבטל את סיפור המדינה הפלסטינית אך עד כה הוא מזגזג. ישנו דוח של ועדה בראשות שופט בית המשפט העליון שקובע שמדינת ישראל אינה כובשת ביהודה ושומרון ואף שהיהודים ביהודה ושומרון מופלים לרעה, נתניהו אולץ למנות את הוועדה הזו ואינו מקבל את המסקנות שלה עד היום".

לסיום אמר: "הוא לא באמת מנהיג של הימין. ברגע שתגיע יוזמה חדשה של טראמפ הוא יתמסר לה אך היא תתמוסס בעקבות החקירות כנגדו. אם הייתי פעיל במחנה השלום הייתי רוצה שנתניהו יישאר בשלטון כדי לקדם את התהליך של טראמפ. שמונה שנות אובמה הוכיחו כי נתניהו ידע לעמוד בלחץ העצום של האמריקאים".