הרצאה שראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט היה אמור להעביר בחודש הבא, בכנס בארצות הברית, בוטלה בשל הטענות להטרדה מינית שהושמעו בתקופה האחרונה, כך דווח הערב (רביעי) ב"החדשות". ממשרדו של אולמרט נמסר בתגובה כי: "לראש הממשלה לשעבר מתוכננת בקרוב נסיעה לחול הכוללת גם מספר הופעות בפורומים שונים - אשר הזמינו אותו להופיע בפניהם. לוז הנסיעה טרם נסגר סופית, מר אולמרט ייסע ויופיע בפני הפורומים בהם התחייב להופיע".


כזכור, בסוף השבוע האחרון, כתבת גלי צה"ל, הדס שטייף, טענה באירוע שבתרבות כי הוטרדה מינית על ידי אולמרט. "הטריד אותי מינית באולפן הערוץ הראשון, הצמיד אותי לקיר ולחש לי באוזן עם הלשון הדוחה שלו. הדפתי אותו מיד", סיפרה. היא התייחסה לפרסום וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "הכל אמת. סיפרתי בזמן אמיתי להמון אנשים. נגעלתי. לא שכחתי. ולכן מאמינה לכל הנשים שמעיזות לצאת גם אחרי 30 שנה ולדבר. אנחנו באמצע המהפכה. למען הילדות הילדים הנכדות הנכדים של כולנו. זאת האחריות שלנו.  לא נפחד לא נסתתר גם במחיר תקיפות אישיות . זה המחיר שאני מוכנה לשלם בשביל הדור החדש". מטעמו של אולמרט נמסר בתגובה לדברי שטייף: "לא היו דברים מעולם".

מספר שעות לאחר הוידוי, פרסמה עדות נוספת על הטרדה מצדו. לדברי שטייף, מי שהעבירה לה את העדות עבדה בכנסת ויום אחד אולמרט ביקש ממנה להחליף את שולה זקן שעבדה לצדו. "היא נכנסה, ואז זה קרה", כתבה שטייף בפוסט שפרסמה בפייסבוק, "היא סיפרה שזה קרה לה עוד פעמיים, גם כשהייתה בהריון. ביצע בגופה לכאורה מעשים מגונים. היא סיפרה אז לשלי יחימוביץ', שאמרה לה 'זה ידוע'".
 
שטייף הוסיפה כי המתלוננת סיפרה לה שלא הבינה למה יחימוביץ' לא עשתה כלום עם הדברים שאמרה לה. "אולי הפעם היא תספר מה שמעה מעוד נשים. עדותה שמורה אצלי יחד עם כל השאר. כולל עוד שתיים קשות מאוד נגד העיתונאי נתן זהבי. קשות ומטלטלות", אמרה.

חברת הכנסת יחימוביץ' כתבה בתגובה לדברים בחשבון הפייסבוק שלה: "לפני כעשר שנים, סביב פרשת קצב (שבה ליוויתי את הנפגעות) אכן פנתה אלי אשה שסיפרה ש20 שנים קודם תקף אותה אולמרט. תלונה במשטרה, לצערי, לא היתה אופציה בגלל התיישנות, הפייסבוק טרם נולד, והחשיפה, כאז כן היום, היא בחירה לא פשוטה של הנפגעת עצמה".