לוח השידורים החדש של ערוץ 2 המפוצל, הביא אלינו למסך גם את רצועת שישי החדשה של "קשת", אותה מאיישים אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג, אשר מחזיקים גם תוכנית ספורט יומית, שבגינה גם קיבלו את הרצועה החדשה של "קשת". אבל המציאות הרדיופונית כנראה לא עוברת בצורה חלקה באולפן הטלוויזיה, כאשר כלפי השניים נשמעות טענות על חוסר מקצועיות וזלזול באורחים שמגיעים לתכנית שלהם. 



לאחר שבשבוע שעבר ראיינו את ח"כ יאיר לפיד, ואותתו לו שהוא חי בהזיה, הפעם הטענות הגיעו על רקע התייחסותם לחברת הכנסת מרב מיכאלי, שהגיעה לאולפן, וגם כלפי הדוגמנית שיר אלמליח, שהתראיינה אחר הפרידה המתוקשרת, וזכתה לראיון לא סטנדרטי, שהיה נראה לעתים כאילו השניים רוצים לדבר בעיקר על עצמם, מאשר להיות עם המרואיין שלהם. 



במהלך סוף השבוע התייחסו ברשתות החברתיות לתכנית עצמה, אבל ניסו גם להבין איך השניים אמורים לראיין בנושאים שלפעמים הם לא מבינים בהם. כאשר הגיעה מרב מיכאלי לאולפן, טען שחקן העבר כי היא חיה בהזיה, ולא הצליח להבין איך היא מדברת בלשון נקבה, ניסו להתייחס גם לסיפור ליאור שליין, ולאחר מכן גם נראה היה השניים פשוט לא מוכנים לקבל אותה.



במהלך הזמן ניסתה אופירה אסייג לחייג גם לאיציק זוהר, אשר נמצא בשבועות האחרונים בחו"ל, כשהטענות הן כי עזב את הארץ. אופירה אסייג ניסתה לתפוס אותו בשידור ישיר, אך זכתה ליחס קר וניתוק ממנו, למרות שהשלושה שידרו בשנים האחרונות ביחד ב-102FM את תכנית הספורט של התחנה. ברשת עצמה סופגת התכנית ביקורות, בעיקר על האופי שבו מראיינים השניים את האורחים. 



"נראים כמו שתי דמויות מהחרצופים וזה עוד לפני שהם מתחילים לדבר! אחרי שמתחילים לדבר ... פשוט להקיא", נכתב בציוץ אחד. "זה כמו לראות תאונת דרכים עושה תאונת דרכים", כתב העיתונאי יותם זמרי, ולאחר מכן אפשר היה לראות ציוצים כגון "וואו, אין לה גבולות" וכי "תוכנית ברמה ירודה, ממש גועל נפש, וזה בלשון המעטה".

על הניסיון לתפוס את איציק זוהר נכתב: "עם חברים כאלה..." ולאחר מכן נמשכו הביקורות כגון "בושה לקשת", "הזנייה תקשורתית", "אני עדיין לא מבין איך הדבר הזה בקשת". עוד נכתב כי מדובר ב"זבל לשבת. צמד רכלנים עלובים ורדודים. תכנית המלל הטובה ביותר עאלק. איך אפשר לתת פרס כזה לשני העילגים האלה שלא מוציאים מהפה משפט אחד בלי טעות?". אחרים תהו כי : "אנחנו לא מבינים איך הדבר הזה משודר ב'קשת'.

אופירה וברקוביץ', אגב, זכו ל-5.3 אחוזי רייטיניג, כשהיא מצליחה לעקוף את דידי הררי, אך הפער בין התוכניות צומצם יחסית לשבועות הקודמים ועומד על 4.9 אחוזים. למרות הפנייה, מ"קשת" לא נמסרה תגובה לכתבה.