גל גדות מקבלת חיקוי בטלוויזיה האמריקאית
השחקנית וקומיקאית קייט מקינון, כוכבת "סאטרדיי נייט לייב" ו"מכסחות השדים", התארחה אמש בתכנית האירוח של ג'ימי פאלון ושיתפה את הצופים בחוויותיה מהעבודה עם גל גדות, כשזו הנחתה את "סאטרדיי נייט לייב" לפני חודשיים. בסצנה בה הופיעו השתיים זכתה מקינון לקבל מה שגברים ונשים רבים חולמים לקבל - נשיקה מהכוכבת הישראלית.



הקומיקאית סיפרה כי גדות גרמה לנשות התוכנית להרגיש כמו "קרפדות מהמערב התיכון", לעומת השחקנית שהנה "אלילה מהמזרח התיכון", ולדבריה כל מה שהיא אמרה נשמע כמו נבואה, ובנוסף סיפקה חיקוי בלתי נשכח של גדות. "שאלתי אותה: 'האם יש לך תחביבים, גל?'", אמרה מקינון ופתחה בחיקוי במבטא עברי: "'אני אוהבת ללכת לחוף הים... אני אוהבת לגלוש... אני אוהבת לצפות בבנות שלי רצות על החול... אני אוהבת לנסוע למלדיביים...'". (החל מ-1:14).



קייטי פרי מנצחת, ובגדול!
הזמרת קייטי פרי הגדילה לאחרונה את חשבון הבנק שלה בעוד חמישה מיליון דולרים נוספים, והכל בגלל ריב עם נזירות. הסיפור התחיל לפני מספר שנים, כאשר הזמרת התעניינה ברכישת מנזר בלוס אנג'לס בו מתגוררות כמה נזירות, שהוצע למכירה. פרי תכננה להפוך את הנכס לבית המגורים של אימה וסבתה, והציעה תמורתו סכום של 14.5 מיליון דולרים.

ההסכם מול פרי אושר על ידי הארכיבישוף של המנזר, אך רגע לפני חתימת ההסכם הופיעה יזמית נדל"ן שהחליטה כי היא מתכוונת להפוך את המנזר למלון בוטיק, והצליחה לשכנע את הנזירות שחיו במקום להתנגד להצעה של פרי ולבחור בהצעה שלה במקום.



פרי ניסתה הכל – כולל להגיע לביתן של הנזירות ולשיר להן שירי גוספל, אך לבסוף הנזירות בחרו ביזמית הנדל"ן ופרי החליטה כי היא רוצה נקמה.
לאחר הליך משפטי ממושך נקבע כי על היזמית לשלם לפרי פיצויים של 5 מיליון דולרים, ואם תהיתם לגבי גורל הנכס – סוף טוב הכל טוב, עורכי הדין של הארכיבישוף קבעו כי ההתנהגות של יזמית הנדל"ן הייתה לקויה והחליטו להעניק את הנכס, לקייטי פרי. ברכות!

מיהם האומנים שיתארחו באלבומו החדש של אמינם?
אם אהבתם את השיר החדש של אמינם - walk on water, בו הוא מארח את ביונסה, חכו שתשמעו על האומנים הנוספים שיתארחו באלבומו החדש של הראפר.

Revival – האלבום החדש והמדובר צפוי לצאת ב-15 בדצמבר, וחוץ מביונסה, יתארחו באלבום גם אד שירן, פינק, אלישיה קיז, ההרכב X Ambassadors, ואורחים נוספים.



אמינם העלה אמש לטוויטר שלו את רשימת השירים המלאה, שם גם חשף את שמותיהם של האומנים המתארחים באלבום, שיכלול 19 רצועות. אין ספק שתעשיית המוזיקה כולה ממתינה בקוצר רוח לתקליט החדש של אמינם - שמהווה את החלק האחרון בטרילוגיית האלבומים של הראפר שיצאו ב-2009 וב-2010, כשאלבומו האחרון, שאינו קשור לסדרה, יצא ב-2013.