"אסף הראל הביא דברים שקריים ומעוותים", כך כתב הערב (רביעי) עיתונאי ערוץ 2, עמית סגל, בפוסט חריף ביותר וארוך שפרסם על הראל, קומיקאי שמפרסם טור וידאו  קבוע באתר "הארץ". קצפו של סגל יצא בעקבות דברים שאמר עליו הראל באותו טור. "אסף הראל פרסם באתר "הארץ" סרטון של שמונה דקות ובו, אם לאמלק לכם, הוא טען שהגנים המתנחליים -טרוריסטיים הטבועים בדמי ובחינוכי גרמו לי לעוות את המציאות בטוויטר ועל המסך, ולכפות על חדשות 2 נראטיב שקרי, פרו מתנחלי, ביחס לאירועי השבוע שעבר בקוצרא", כתב סגל. 



העימות בין סגל ל"הארץ", החל כאמור לאחר האירועים בשבוע שעבר בקוצרא, בה הותקפו באבנים ילדים יהודים שיצאו לטיול בר מצווה על ידי פלסטינים. אחד המבוגרים שליוו את הטיול ירה והרג באחד מהפלסטינים. בפוסט שכתב סגל לאחר האירוע הוא תקף את  הסיקור העיתונאי של "הארץ" את האירוע וכינה אותו "פח אשפה עיתונאי", ואת המו"ל עמוס שוקן "שקרן במסווה של עיתונאי". הראל לא נשאר חייב ותקף את סגל. 



עמית סגל. צילום: ויקיפדיה
עמית סגל. צילום: ויקיפדיה



סגל כתב: "כיוון שאני מחבב את הראל (האמת, אני לא. אבל נהוג לפתוח ככה טורי תשובה) ועל אף הפשיזם שעל ברכיו גדלתי מגיל צעיר (שהרי אסף הראל לא למד כלל להיות שמאלן רדיקלי מאביו, הח"כ השמאלני ומדודו, הצייר והוגה הדעות יאיר גרבוז; שמאלנים, כידוע, לומדים להיות כאלה בעצמם, מתוך התבוננות מושכלת בטבע. בכלל, חבל שלא קוראים לי עמית ברגותי, אז אסף הראל היה חולק לאבי הרוצח מחמאות ומכתיר אותי כתקווה לשלום) – למרות כל אלה אבהיר עכשיו למה הטור של אסף הראל אפילו יותר שקרי ומעוות, ואפילו יותר פח אשפה עיתונאי מהכותרת ב"הארץ" שהחלה את כל הסערה".

 "על קרחתו נמסים 250 ק"ג חמאה" 

"זכותו של אסף הראל להצביע לרשימה המשותפת ולתת להשקפותיו להשתלט על עבודתו המקצועית. זו איננה זכותו להשליך על עיתונאים את חולשותיו שלו", כתב סגל. 

פרשן ערוץ 2 המשיך ותקף: "אצל עמית סגל אין מקום לגרסה הפלסטינית', מתאונן אסף הראל בעוד על קרחתו נמסים לאיטם מאתיים וחמישים קילו חמאה. האיש שטען שיש בישראל אפרטהייד ואז בשידור מביך אצל סג"ל וריקלין לא מצא לכך אפילו דוגמא אחת; האיש שטורי הווידאו שלו מתארחים בעיתון שמעולם לא נתן פתחון פה לנראטיב הישראלי, מטיף מוסר על סיקור חד צדדי. הוא כל כך המום, הראל, מהעובדה שיש מגישים בעולם עם דעות. מסכן, עד היום נחשף רק למגישים אובייקטיביים להפליא. תומתו חוללה". 



לסיום טען סגל שוב ש"הארץ" הוא עיתון מוטה, ועקץ בחריפות את הקריירה של אסף הראל, כשהוא מזכיר לו בין היתר שערורייה מעברו המקצועי: "אבל להארץ מותר. כידוע, עשרה קבין של עמדות וסיקור מוטה ירדו לעולם ו-11 מהם לקחו עמית סגל, חגי סגל, אראל סגל ושמעון ריקלין. הארץ הוא העיתון שגרסתו האנגלית הסתבכה באינספור כותרות מוטות, כולן מוטות לצד הפרו-פלסטיני, זה העיתון שסיפר בכותרתו הראשית שהישראלים תומכים באפרטהייד ללא שום ביסוס עובדתי, וזה העיתון שמעסיק סאטיריקן (נניח) שהישגו הבולט הוא מתקפה שוביניסטית בהמית על חברת כנסת מזרחית בהגדירו אותה "היפופוטם עם חציל בתחת" ושיר דוחה על גיבור צה"ל יוני נתניהו ("כי יוני מת, כי יוני מת"). לסיכום: פח אשפה עיתונאי" .