אחרי שבשבוע שעבר חתם על מסמך על מסמך יפוי כוח להגשת בקשה למשפט חוזר בעניין פציעתו של מאבטח ראש הממשלה, יצחק רבין, כעת רוצח ראש הממשלה הולך על כל הקופה: במסמך חדש שמתפרסם לראשונה במעריב, מבקש יגאל עמיר לייפות את כוחו של סנגורו, עורך הדין גבי שחר, להגיש בקשה למשפט חוזר תחת הכותרת "רצח רבין". בכוונת הצוות המשפטי של עמיר לטעון כי לא עמיר הוא שירה בראש הממשלה המנוח, אלא כדורים של מתנקש אחר.



במקביל, מנסים בימים אלה לגייס צוות של עורכי דין שישמש צוות ההגנה של עמיר. בין היתר, נבחנת הצטרפותו של עורך הדין ארי שמאי וכן של הסנגורית הפלילית, עורכת הדין טלי גוטליב.



גוטליב אמרה למעריב: "כדי שאני אשקול הצטרפות לצוות ההגנה, זה יהיה רק אם יוצגו לי חומרים ראייתיים כבדי משקל, שילמדו אותי שהמערכת הסתירה, שיקרה, רימתה, שאז ארגיש חובה אישית ומוסרית להצטרף ולקחת חלק בניקוי אורוות מהסוג הזה".






עו"ד טלי גוטליב. צילום מסך



כפי שפורסם לראשונה במעריב, רוצח ראש הממשלה, שמרצה עונש של מאסר עולם ללא אפשרות לחנינה, מתכוון לבקש מבית המשפט העליון להעניק לו משפט חוזר. לצורך כך שכר את שרותיה של חברה שווייצרית, אשר תנהל את איסוף הראיות וכן את הזירה התקשורתית.



בין היתר, נבחנת בימים אלה גרסה משופרת של הסרט שתיעד את הרצח בשנת 1995, באמצעות טכנולוגיה. על סמך סרטון זה ינסו לטעון בצוות ההגנה של עמיר כי לא הכדורים שהוא ירה הם אלה שפגעו ביצחק רבין.