יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת דוד ביטן, יגיע ביום ראשון לחקירה נוספת - השלישית במספר - בפרשת השחיתות בעיריית ראשון לציון. החקירה  ליום שבו ראש עיריית ראשל"צ, דב צור, וסגנו, יוסי חממי, עדיין ישהו במעצר, לאחר שבית המשפט החליט להאריך את מעצרם בחמישה ימים נוספים. 



לאחר שחרורו ממעצר, ישהה צור במעצר בית במשך עשרה ימים ויורחק למשך 30 ימים מהעירייה ומהחברה הכלכלית. כמו כן, נקבעה לו ערבות עצמית על סך 50 אלף שקלים וכן ערבות צד ג' באותו סכום. על צור נאסר ליצור קשר עם המעורבים בפרשה, ביניהם ח"כ דוד ביטן, יו"ר הקואליציה ומי שכיהן בעברו כסגן ראש העירייה בראשון לציון. חממי ישוחרר בתנאים מגבילים לרבות עשרה ימי מעצר בית, הרחקה מהעירייה למשך 30 יום וכן ערבויות כספיות



כזכור, אתמול נחקר ביטן בפעם השנייה, חקירה שארכה כ-12 שעות. במהלך החקירה המשיכו החוקרים להטיח בו חשדות כבדים על מעורבותו בפרשיות שוחד בתוך עיריית ראשון לציון, הן בתקופת כהונתו כסגן ראש עיר והן בתקופתו כחבר כנסת, וזאת באמצעות שימוש בגורמים שונים בעיריית ראשון לציון.



גורמים המעורבים בפרטים טוענים כי במסגרת החקירה אתמול הציגו החוקרים לביטן חלק מהעדויות ועימתו אותו עם פרטים שנאספו הן במהלך החקירה הסמויה והן במהלך החקירה הגלויה שמתנהלת בימים האחרונים.



חבר הכנסת עצמו כבר מחכה למחר - יום שישי - אז יוכל סוף סוף לראות את אשתו, חגית ביטן, שתחזור לבית המשפחה לאחר חמישה ימים בהם היה אסור לבני הזוג להתראות או לדבר אחד עם השנייה. מועד ההרחקה אמור היה להסתיים הערב (חמישי) אולם בהמלצת פרקליטיהם של השניים עורכי הדין אפרים דמרי מצידו של ח"כ ביטן וצדוק חוגי מטעמה של רעייתו, הוחלט שתשהה לילה אחד נוסף מחוץ לביתם המשותף. "הוא מתגעגע אליה מאוד", אומרים מקורביו של ח"כ ביטן, "הוא כבר החל לשאול מתי היא חוזרת".