ערב שידורים מוצלח: אמש סגרו שתי הזכייניות את רצועות הפריים טיים שלהן בנתונים מוצלחים. "קשת 12" הובילה עם התוכנית "הכוכב הבא", שטיפסה במספרים מהשבועות האחרונים וגירדה את רף 20 האחוזים. הריאליטי המוזיקלי הביא אתמול 19.6 אחוזים לזכיינית, כאשר בשבוע שעבר לשם השוואה עשה 16.1 אחוזים בלבד. 



"מהפכה במטבח" של "רשת 13" עדיין נמצאת הרחק מאחורי המתחרה, אך מביאה נתון שיא של 14.6 אחוזי רייטינג בהשוואה לפרקים הקודמים, בשבוע שעבר למשל עשתה התוכנית 12.6 אחוזי רייטינג בלבד. 



אסף גרניט, ''מהפכה במטבח''. צילום מסך
אסף גרניט, ''מהפכה במטבח''. צילום מסך



"פנים אמיתיות" של ערוץ עשר, לעומת זאת נמצאת בירידה, ומביאה 4.5 אחוזים בלבד, ו"כאן 11" ששידרה שידור חוזר של "המרדף" עם עידו רוזנבלום, שתה נתון מספק עבור התאגיד, וסגרה את הערב עם 3.7 אחוזים.



למרות הפיגוע, נתונים נמוכים לחדשות


ברצועת החדשות לעומת זאת, קיבלו המהדורות השונות נתונים צנועים יחסית ליום בו התרחש פיגוע בירושלים, כנראה בגלל שלא היו להן פרטים חדשים, כיוון שכל רצועות האקטואליה המוקדמות בערוצים השונים הספיקו להתייחס לאירוע מאז שעות הצהריים. "החדשות" עשו 14.5 אחוזים בקשת ו-10.1 ברשת, חדשות ערוץ עשר הביאו נתון צנוע יחסית של 5.7 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.7 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 9.8 אחוזים ו"חדשות הלילה" שהביאה 11.5 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות" קיבלה 7.6 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את "לונדון את קירשנבאום" הגיע אל החדשות עם נתון חזק במיוחד של 7.4 אחוזים.