הפרקליטות הודיעה היום (שני) לראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, כי הוחלט לסגור את התיק נגדו בחשד לביצוע עבירות מין, מחוסר ראיות מספיקות. בהודעת הפרקליטות נמסר כי "לאחר בחינת מכלול הראיות בתיק באופן יסודי, הוחלט לסגור את התיק נגד החשוד מחוסר ראיות מספיקות. הודעה מטעם הפרקליטות נמסרה גם למתלוננות בתיק". בעמוד הפייסבוק שלו כתב שמעוני "תודה לבורא עולם! על אף מחיר הפגיעה בי, באשתי ובילדיי סוף כל סוף נעשה עימי צדק". משפטו באשמת עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון ועבירות מס, נמשך בבית המשפט המחוזי בתל אביב.



באוקטובר 2013 נבחר שמעוני לראשות עיריית אשקלון. זמן קצר לאחר מכן אירועים מעברו חזרו לרדוף אותו, כשקיבל מכתבי דרישה לפיצוי משתי נשים שבהן פגע מינית לכאורה. הוא שילם למעלה ממיליון שקלים לשתי הנשים האלה, כאשר כתב האישום נגדו סובב סביב מקורות הכסף לתשלום "דמי השתיקה". עולה ממנו לכאורה כי שמעוני פנה לאחיו ולמקורבו, וביקש שיסייעו לו בגיוס הכספים כדי להיחלץ ממצוקתו. הם פעלו, בידיעתו, לגיוס הכספים ממקורות שונים, ביניהם מיזמים וקבלנים שונים הפועלים בעיר באשקלון.



במהלך העבודה על התיק הזה עלה חשד כי שמעוני ביצע עבירות מין באחת מהנשים. בתום חקירה החליטה הפרקליטות לסגור את התיק. בהמשך, התלוננה אישה נוספת על עבירות מין מצד שמעוני והוחלט לפתוח את התיק מחדש. היום/אתמול, כאמור, התיק נסגר. רויטל, אשתו של שמעוני, הביעה סיפוק רב מסגירת התיק נגדו. "זה לא מפתיע אותי", אמרה ל"מעריב אונליין": "תמיד ידענו שלא יצא שום דבר. הוא לא אנס, לא מטריד - כל מה שייחסו לו. היינו בטוחים בכך ונלחמנו על חפותו. עכשיו הודיעו לנו שהחליטו לסגור את התיק, תודה לאל".