סטיבל פיפ"ה מצדיע בינואר הקרוב לתעשיית הטלוויזיה הישראלית. פיפ"ה, החשוב בפסטיבלי הטלוויזיה באירופה שנערך מדי שנה בעיר הקיץ הצרפתית ביאריץ, יוקדש השנה למפגשים, דיונים והקרנות של יוצרים וסרטי טלוויזיה ישראליים. הפסטיבל ייפתח ב־23 בינואר, בפרמיירה אירופית חגיגית לפרק הראשון של העונה השנייה של "פאודה". כזכור, התחרות הרשמית בפיפ"ה העניקה לפני כמה שנים את פרסי התסריט והמשחק לעונה הראשונה של "פאודה", וכעת תהווה הפרמיירה מעין סגירת מעגל חגיגית.



לצד "פאודה" יגיעו לביאריץ גם פרקים מייצגים מהסדרות הקומיות "ויקי ואני" של טל מילר, ו"רון" של רון פלדמן וענת אורן. חלק נרחב מהתוכנית הישראלית יוקדש לסדרה ארוכה של דיונים שיעסקו בשוק היצירה בארץ, בהרכב החריג של לוחות המשדרים והרגולציה בישראל, ביצירה הדיגיטלית. פאנל דיון מיוחד יוקדש להיצע השופע של בתי ספר לקולנוע וטלוויזיה בארץ. ארבעה סרטי סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב, מכללת ספיר ובתי הספר מנשר ומעלה, ישולבו אף הם בתוכנית.





בין המשתתפים שיגיעו לביאריץ ניתן יהיה למצוא את המפיקים ליאורה קמינצקי, הלל רוזמן, יורם הוניג, עדי לביא, הילה גברון, זיו נווה ורבים נוספים. דרור מורה ("שומרי הסף") יעביר כיתת אמן על היצירה הדוקומנטרית בישראל.