הזמר קובי פרץ, שמרצה מאסר לאחר שהורשע בחמישה מקרים של העלמות מס של מיליוני שקלים, נענש בשלילה של ביקורים למשך חודש ואיסור רכישה מהקנטינה בבית הכלא באותה התקופה, זאת לאחר שאיים על רב כלא מעשיהו. עורכת דינו של קובי פרץ, שני אילוז, שהכחישה את הפרסומים על האיומים כבר אתמול, סיפרה הערב (שלישי) בראיון ל"אנשים" באפיק 12 (קשת) על מצבו של הזמר לאחר הענישה שהוטלה עליו.

לדבריה של אילוז, "הוא לא בצום אבל לא אוכל הרבה. לפני העונש הוא היה קונה בקנטינה מוצרים יבשים. לא ממש אוכל אלא שימורים, קורנפלקס - כל מיני דברים מהסוג הזה. עכשיו הוא לא אוכל מהאוכל של השב"ס כי זה לא בכשרות שלו".

"אדם שהוא דתי זכותו לקבל ולאכול את הכשרות שהוא מאמין בה", הצהירה והוסיפה: "עכשיו הוא נענש כי אנחנו ביקשנו לעשות בירור ולבדוק את הדברים לעומק ביטלו לו ביקורים וכאמור אין לו קנטינה". 

קובי פרץ בכניסה לכלא מעשיהו. צילום: אבשלום ששוני


"בסך הכל שאל מה עם הבקשה לכשרות"

עורכת הדין של הזמר תיארה את השתלשלות האירועים: "כבר לפני שהוא נכנס לכלא הוא אכל אוכל בכשרות הבד"צ וכשהוא הגיע למאסר הוא ביקש לקבל את אותה כשרות. הם סירבו והייתה איזו סיטואציה בה הוא שאל את הרב מה קורה עם הבקשה שלו לכשרות, לטענתו נכחו עוד שבעה אסירים באותה שיחה בה הוא בסך הכל שאל מה קורה עם הבקשה שלו".



"הכל התנהל בצורה תקינה ופתאום, לאחר מספר ימים, הרב כתב דוח שקובי טוען שהוא שיקרי לחלוטין. "ומה הרב עשה? הגיש תלונה ואמר שקובי איים עליו שהוא יכפיש את שמו בעולם החרדי כשהוא ישתחרר. הרב אמר לו 'אתה לא מספיק דתי, מבחינתי אתה לא מספיק דתי'. אבל הוא מאוד מאוד התחזק בדת בזמן האחרון. הוא נמצא בחדר עם הרב מצגר ועוד איזה אדם מאוד דתי מאוד דתי. אין לו טלוויזיה בחדר והוא משתדל להימנע ולהתרכז יותר בעניין הדת".