בית המשפט המחוזי בירושלים, בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים, הורה היום (שני) לפרסם את מועדי ומיקומי הפגישות של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובעל השליטה בחברת בזק, שאול אלוביץ' בין השנים 2013 ל-2015, בחלק מהתקופה הזו כיהן נתניהו כשר התקשורת. ההחלטה התקבלה לאחר שהעותר, שחר בן מאיר, והפרקליטות הגיעו להסכמה על פרום המידע, בעקבות פסק הדין של בג"ץ שחייב לפרסם את מועדי שיחותיו של נתניהו עם בעלי ישראל היום, שלדון אדלסון, ועם העורך לשעבר, עמוס רגב. 

כזכור, לפני כשנה וחצי הוציא היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, חוות דעת האוסרת על ראש הממשלה להימנע מטיפול בעניינים הקשורים באלוביץ'. בחוות דעת נאמר כי על רקע יחסי החברות בינו לבין אלוביץ', יהיה על נתניהו להימנע מעיסוק בענייני החברות שבשליטת אלוביץ', "על מנת למנוע טענות בדבר ניגוד עניינים ומחמת הנראות הציבורית". 
הקשרים בין השניים שבו ועלו עם פתיחת החקירה ברשות ניירות ערך נגד מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, מקורבו של נתניהו. פילבר חשוד שקידם בתוך משרד התקשורת אינטרס עסקי של בזק ושל בעל השליטה בחברה שאול אלוביץ' על חשבון האינטרס הציבורי. מדובר בקידום ההפרדה המבנית בין חברות הקבוצה שהייתה שווה לבזק חיסכון בתשלומי מס של מאות מיליוני שקלים, ולאלוביץ' באופן ישיר עוד עשרות מיליוני שקלים שיקבל מקופת החברה.