כתב אישום הוגש הבוקר (שלישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד דוד אמויאל, בן זוגה של הדוגמנית אליה קדוש, באשמת תקיפה באיומים, בעקבות אירוע בו תקף לכאורה מאבטחים בביה"ח  איכילוב לאחר מה שהם הגדירו כטיפול לקוי בזוגתו. על פי תיאור האירוע, לאחר שאחד המאבטחים הרחיק את קדוש מדוכן המיון בבית החולים וזאת מכיוון שחשד שבכוונתה לתקוף את אנשי הצוות הרפואי, תקף הנאשם את מאבטחי בית החולים תוך שהוא קורא "מי הבנזונה שנגע בבת הזוג שלי?!" ואיים עליו, שלא כדין ובמטרה להפחידו, באומרו: "אני השטן שלך, חכה חכה, לא מול המצלמות, אני אתפוס אותך בחוץ".



מיד לאחר מכן, נכנסו הנאשם והאחרים לתוך מיון בית החולים, כשמאבטחי ביה"ח הולכים בעקבותיהם. אז, הקיפו הנאשם והאחרים את אחד המאבטחים, ומור ביטון תקף אותו שלא כדין, בכך שהכה אותו בחוזקה בעורפו, באמצעות אגרופו. כתוצאה מהמכה נפל המאבטח ובעודו מוטל על הארץ, תקפו אותו הנאשם והאחרים, בכך שבעטו בפניו ובחלקי גופו השונים. 


תקיפת מאבטחים באיכילוב

אליה קדוש ממתינה לאמויאל מחוץ לאולם המשפט. צילום: אבשלום ששוני
אליה קדוש ממתינה לאמויאל מחוץ לאולם המשפט. צילום: אבשלום ששוני




נמלט מהארץ ונעצר בעת חזרתו בנתב"ג

שותפיו של אמואיל, רוסלן מיסייב, מור ביטון, חנן אלפסי, אברהם יוספוב ואליה קדוש הואשמו כבר לפני כחודש וחצי בבית המשפט במעורבות בתקיפה, אך לאחר האירוע נמלט אמויאל מהארץ ורק לפני חמישה ימים הוא חזר למדינה ונעצר בשדה התעופה בן גוריון. בעת מעצרה של זוגתו - וגם לאחר מכן - המשיכה קדוש לנסות ולתקוף שוטרים ואנשי צוות רפואי בסביבתה.

בין השאר קדוש התקרבה אל אחת השוטרות שניסו לעצור אותה באופן מאיים וקראה לעברה כינויי גנאי וקללות. כאשר ביקשו לאזוק אותה תקפה קדוש את השוטרת, תחילה באמצעות שתי מכות אגרוף לכיוון פניה ולאחר מכן החלה לנשוך, לשרוט את השוטרת בפניה ולירוק עליה. בהמשך ניסתה קדוש גם לתקוף את השוטרים באמצעות בעיטות עד שנאזקה ברגליה.