שלושה בסילבסטר אחד

לא פחות משלושה מתחמים שונים בתל אביב יתאחדו למסיבה אחת גדולה לכבוד הסילבסטר. המסיבה המרכזית במתחם וויסקי בר מוזיאון תתחיל באירוע קוקטייל עם תפריט אלכוהול חופשי לאורך כל הערב. על האירוע ינצח די.ג’יי עם פלייליסט שהורכב במיוחד עבור ליל השנה האזרחית החדשה. במתחם W החדש הסמוך במתחם שרונה תתקיים מסיבה עם די.ג'יי אורח לתוך הלילה פלוס אלכוהול משובח. במתחם וולטר לאונג' תוכלו לעשן סיגרים ולשתות וויסקי ואלכוהול משובח. מספר המקומות מוגבל. פתיחת שערים: 20:30.
שמפניה בטיילת

ברשת הברים "מייק'ס פלייס" יחגגו את כניסת השנה האזרחית בכל חמשת הסניפים: תל אביב הטיילת, תל אביב הארבעה, הרצליה, ירושלים ואילת. כל הברים מזמינים לחגוג את הסילבסטר בערב של מוזיקה טובה ומסיבה לקבלת השנה האזרחית החדשה, והכל בחינם. שמפניה וצ'ייסרים יחולקו לחוגגים, ותתקיים הופעה חיה של האחים צנחני בסניף הטיילת תל אביב, עם אביזרי "עידוד" מיוחדים, לבוש ייחודי של הצוות ועוד הפתעות. 
 
סילבסטר במייק'ס פלייס. צילום: גיל אמיר
סילבסטר במייק'ס פלייס. צילום: גיל אמיר
 
 
גאים לחגוג

הקהילה הגאה צוהלת ושמחה: ליין POP Ring מתארח במועדון "הדופלקס" בתל אביב לחגיגת הסילבסטר המסורתית. המסיבה מיועדת בעיקר לגברים מהקהילה הגאה, אך גם החברות הכי טובות ייכנסו. די.ג'יי אלי פרכטר פותח בסט פופ מבעבע, ואחריו מלך הפופ של תל אביב, די.ג'יי גיא לנץ, שיביא את הלהיטים הכי גדולים של 2017: קייטי פרי, קלין בנדיט, ניקי מינאז', DNCE, ליידי גאגא, ועוד הפתעות כמיטב המסורת. מבעבעים מוזלים לקראת חצות, ויש שמועה שסנטה קלאוס יקפוץ לביקור. האירוע לגילאי 18+. פתיחת דלתות: 22:30. 
פופ רינג. צילום: ניצן בקשי, יח"צ
פופ רינג. צילום: ניצן בקשי, יח"צ
 
 
ניו יורק בראשון לציון

מסיבה חגיגית לרגל השנה האזרחית החדשה והופעות של מיטב הדי.ג'ייז תתרחש השנה במתחם האירועים לאגו בראשון לציון, שעלה לאחרונה לכותרות סביב חקירות ח"כ דוד ביטן. המסיבה תחל ב־22:00 ותימשך עד השעות הקטנות של הלילה. יעלו לתקלט: די.ג'יי SPIKES, די.ג'יי TOMER MOSKO , די.ג'יי YANIV OHANA; וגולת הכותרת: הופעה של הדי.ג'יי הישראלי המוביל ג'ניה טרסול (בתמונה). 

ג'ניה טרסול. צילום: שי אוחיון, יח"צ
ג'ניה טרסול. צילום: שי אוחיון, יח"צ



עושים שוק 

למבלים שמתלבטים בסילבסטר בין הופעה טובה למסיבה טובה, יש פתרון: הופעה פלוס מסיבה בשוק אלנבי־רוטשילד בתל אביב, והכל בחינם. השוק (שדרות רוטשילד 36) יקושט במיוחד לכבוד סוף השנה האזרחית. את החגיגות תפתח הזמרת והיוצרת נעמה כהן (NAMA) בהופעת גרוב בועטת עם ים של סול, היפ־הופ ומידל איסט. מיד אחריה יעלה די.ג'יי רם יזדי, שידאג להעביר את הזמן עד לספירה לאחור עם מוזיקה תוססת. כובעים ומשקפיים בסימן 2018 יחולקו, צ'ייסרים וכוסות שמפניה יימזגו, וכמובן הספירה לאחור תשודר במסך ענק ותלווה בקונפטי צבעוני שיעוף בחלל השוק. צלם מטעם המקום ילווה את החוגגים ואת הנשיקות המרגשות של חצות. דוכני האוכל המגוונים בשוק ידאגו לתת למבלים טעם בינלאומי. 
 
סילבסטר אלנבי-רוטשילד. צילום: אלעד אורן, יח"צ
סילבסטר אלנבי-רוטשילד. צילום: אלעד אורן, יח"צ

 
חג מהסרטים

מתחם  הקולנוע Muvix Concept, הממוקם במתחם התחנה בנווה צדק בתל אביב, מציע לחגוג את כניסת 2018 בחגיגה מהסרטים, בשעות 20:00־24:00, בשתי חבילות מיוחדות לסילבסטר: חבילה זוגית כוללת הקרנה פרטית של סרט בבחירה אישית, קוקטייל קבלת פנים, יין/בירה ושתייה קלה ללא הגבלה, שתי פיצות, אדממה ופופקורן גדול; וחבילה ליחיד, הכוללת הקרנה פרטית של סרט בבחירה אישית, קוקטייל קבלת פנים, יין/בירה ושתייה קלה ללא ההגבלה, פיצה, אדממה ופופקורן. 
 
סילבסטר מהסרטים. צילום: שחף הבר, יח"צ
סילבסטר מהסרטים. צילום: שחף הבר, יח"צ

 
סטייל קוסטוריצה 

במסיבה במועדון ברלה בקיבוץ להבות חביבה יככב ההרכב היווני "יאמאס" שיארח את "בלקן במחסן": שילוב קטלני של כל הקלאסיקות הגדולות של יוון, שמארחות את נבחרת בלקנוס. התוצאה: 15 נגנים על במה אחת בחגיגה יוונית־צוענית־בלקנית, שאפילו קוסטוריצה קטן עליהם. פתיחת דלתות: 21:30. תחילת המופע: 22:30.

יאמאס". צילום: שמוליק בלמס, יח"צ"
יאמאס". צילום: שמוליק בלמס, יח"צ"

 


סקסופון בחצות

חגיגות סילבסטר 2018 בFRAME  שברמת החייל יהיו נוצצות מתמיד. מתחילים עם ארוחת ערב בליווי נגן סקסופון. לקראת חצות הקצב עולה בניצוחו של די ג'י ג'סי נמני שיסחוף למסיבת סילבסטר חגיגית וגדושת צ'ייסרים. במיוחד לערב הזה יוכנו שני קוקטיילים: סילבר ג'ינג'ר - טקילה פטרון סילבר, סירופ אגבה, ג'ינגר, תפוחים ואשכוליות, וויסקי דראגון - וויסקי, מיץ תפוחים, מנגו מתובל בצ'ילי, יוזו ונגיעת אננס. שניהם ב 49 ₪. 

יום ראשון, 31.12.17. פריים רמת החייל, ראול ולנברג 2, תל אביב.