גונתר חייב למות


קומדיית פעולה. חבורת מתנקשים צעירים יוצאת לחסל את גונתר, המתנקש המבוקש בעולם. כדי להוכיח לעולם כולו שהם ורק הם אחראים למבצע המוצלח, הם שוכרים צוות של יוצרי קולנוע תיעודי שיתעדו את החיסול. אלא שהמשימה הופכת לגיהינום, כשגונתר מסמן אותם חזרה כמטרות החיסול שלו.



בימוי: טרן קילאם ("סאטרדיי נייט לייב"). שחקנים: ארנולד שוורצנגר, טרן קילאם, קובי סמולדרס, חנה סימון. ארצות הברית, 2017. 92 דקות. 


מדד רוטן טומטוז: 53% 





שעה אפלה


דרמה ביוגרפית. סיפור שעתה האפלה ביותר של בריטניה, בימיה הראשונים של מלחמת העולם השנייה. כשצרפת נכבשת על ידי הנאצים, בריטניה נותרת היחידה הניצבת בפני איום, שסיומו המוצלח - או הקטסטרופלי - תלוי כולו בראש הממשלה דאז, וינסטון צ'רצ'יל, שעל כתפיו מוטלת ההחלטה האם לגשת למשא ומתן עם היטלר, או להילחם בנאצים כנגד כל הסיכויים. 


בימאי: ג'ו רייט. שחקנים: גארי אולדמן, ג'ו רייט, לילי ג'יימס, קריסטין סקוט תומאס, סטיבן דיליין. ארצות הברית, 2018. 105 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 84%



להרוג אייל קדוש

דרמת אימה. משפחתם המושלמת של מנתח מוערך ואשתו רופאת העיניים, המתגוררים עם ילדיהם בפרברים, מתערערת כשהאב לוקח נער צעיר וחסר אב תחת חסותו. זוכה פרס התסריט הטוב ביותר בפסטיבל קאן.

בימוי: יורגוס לנתימוס ("לובסטר"). שחקנים: קולין פארל, ניקול קידמן, אלישיה סילברסטון, ביל קמפ. בריטניה־ארצות הברית,2017. 109 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 79%



רואה רק אותך

מותחן. אישה שבילדותה עברה תאונת דרכים קשה ואיבדה את מאור עיניה, רואה את העולם דרך בעלה. בעוד שהוא מתאר לה את המתרחש סביבם, היא בוראת בדמיונה עולם ויזואלי משלה. כשהמצאה רפואית חדשה מעניקה לה חזרה את חוש הראייה, דווקא בעלה מוצא עצמו מאבד לחלוטין את יכולת השליטה באשתו, והיא מתחילה לראות אותו כפי שהוא באמת.

בימוי: מרק פורסטר ("מונסטר בול"). שחקנים: בלייק לייבלי, ג'ייסון קלארק, דני יוסטון, ווס צ'טאם, אנה אוריילי, מייקל פרננדז. ארצות הברית, 2017. 110 דקות. ד
מדד רוטן טומטוז: 28%