חברים זוכרים את בתיה עוזיאל: האמנית הידועה נפטרה היום (שבת) בגיל 84, בבית החולים איכילוב בתל אביב, לאחר מאבק במחלת הסרטן. חברים, עיתונאים ואנשי בידור נזכרים באשת מלאכת היד שהתביעה חותם בתרבות הישראלית. "הכינונו מראש: היי שלום, בתיה עוזיאל ז"ל, תודה על ילדות מלאה ביצירה בשחור ולבן", נכתב בעמוד הפייסבוק של "כאן" תאגיד השידור הישראלי, שהחליף את הערוץ הראשון בו שידרה עוזיאל.
"אייקון ילדותנו. בתיה עוזיאל (הכינותי מראש) נפטרה. היום. עצוב", כתבה עיתונאית מעריב ליאורה גולדנברג שטרן בחשבון הפייסבוק שלה. "הייתה אישה מדהימה ויוצרת מוכשרת", אמר העיתונאי פז רובינזון והוסיף צילום משותף עם האמנית. 
 "זכרונות ילדות מרמת השרון ז״ל", העלתה העיתונאית טל שניידר, "טלוויזיה שחור לבן, ארונות פורמייקה ירוקה במטבח, המתנה של שנתיים לקו טלפון ואז מכשיר עם חוט באורך 7 מטר שיגיע לכל קצוות הדירה הקטנה של ההורים, חצי כיכר שחור בקיוסק בהפסקה, בית ספר בלי גדר ובלי שומר ובתיה עוזיאל על המסך בשיעורי מלאכה בכיתה".

צילום: יוסי צבקר

מנכ"לית החינוכית, ד״ר אורנה שמחון, מסרה בעקבות מותה: ״בתיה עוזיאל היא מנכסי צאן הברזל של התרבות הישראלית. משפחת החינוכית כולה אבלה היום על לכתה של חברתנו ומי שבמהלך השנים חינכה וגידלה על המסך דורות של ילדים וילדות. נתנחם ביצירותיה ובמורשתה העשירה אשר באו לידי ביטוי, בין השאר, בתכניות רדיו וטלוויזיה, שילוו גם את הדורות הבאים לעוד שנים רבות. יהי זכרה ברוך״.