מנכ"ל אינטל בריאן קרזניץ' התייחס הבוקר (שלישי), בדברים שנשא בנאומו בתערוכת ‪CES‬ המתקיימת בימים אלה בלאס וגאס, לפרצות אבטחת המידע שנתגלו במעבדי החברה בשבוע שעבר, כי "עד כה, לא ידוע לחברה שהפרצות נוצלו כדי להשיג מידע על משתמשים״. הוא הסביר:  "אנו פועלים ללא ליאות כדי להבטיח שהמצב יישאר כך", קרזניץ' הוסיף כי "הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות כדי לוודא שהנתונים שלכם בטוחים הוא להקפיד להתקין את עדכוני התוכנה של יצרן מערכת ההפעלה״.



המנכ״ל הוסיף כי "החברה צפויה לשחרר בימים הקרובים עדכונים ליותר ממ-90 אחוזים מהמעבדים ומהמוצרים שיצאו לשוק בחמש השנים האחרונות״. לדבריו, הצפי לעדכון יתר המכשירים הוא עד סוף החודש. הוא התייחס לשאלה שמטרידה משתמשים רבים - האם לעדכונים תהיה השפעה כלשהי על מהירות העבודה של המכשירים. הוא הסביר: ״אנו מאמינים שהשפעת העדכונים האלה על הביצועים תלויה בראש ובראשונה בעומס העבודה. לפיכך, אנו מצפים שעבור חלק מהמשתמשים נהיה עדים להשפעה רבה יותר מאשר אצל אחרים. אנו ממשיכים לפעול עם התעשייה לצמצום ההשלכות על אותם עומסי עבודה עם הזמן״.



בנוסף, הבכיר סיפר כי בשנה הקרובה שני מיליון כלי רכב של יצרניות כמו  ‪BMW‬, פולקסוואגן וניסאן יעשו השנה שימוש בטכנולוגיה של חברת מובילאיי הישראלית, בשביל לבצע מיקור המונים של נתוני נהיגה, על מנת לבנות ולעדכן במהירות מפות איכותיות ויעילות, וברמת רזולוציה גבוהה. עוד הוא עדכן כי לראשונה ישולבו מעבדי ‪ Atom‬של אינטל בפלטפורמת הנהיגה האוטונומית החדשה של מובילאיי, המכונה ‪EyeQ5‬, ומיועדת עבור כלי רכב אוטונומיים ברמה 3 עד 5.



קרזניץ' אישר כי מלאכת הפיתוח של‪EyeQ5 ‬ כבר החלה והמהנדסים בונים צי של 100 מכוניות אוטונומיות בדרגה 4. במהלך דבריו, התגלגלה אל הבמה אחת המכוניות הראשונות הללו בכוחות עצמה (כשאדם ישוב במושב הנהג למטרות בטיחות בלבד).