כתב אישום חמור הוגש היום (חמישי) נגד תושב פתח תקווה (שמו מוגן בצו איסור פרסום - מ.ש), אשר מואשם כי רצח את אשתו בפתח תקווה, לאחר ויכוח ביניהם. האישה, אשר סבלה מאלימות קשה מצד בעלה במהלך השנים, התלוננה במשטרה והזעיקה אותה לדירה, כאשר באותם רגעים בדיוק, נטל הגבר סכין ודקר אותה פעמים רבות, מה שהביא למותה, בעוד שבנם נמצא בבית.



על פי כתב האישום, אשר הוגש ע"י עו"ד קרן ענבר פישביין, במהלך החודשים שקדמו לאירוע התעורר בנאשם חשד כי המנוחה בוגדת בו וכל ניסיונותיה לשכנעו כי אין ממש בחשד עלו בתוהו. על הרקע הזה התגלעו בין השניים מעת לעת עימותים וויכוחים. לפני שבועיים וחצי, בעת שהיו בדירתם בפתח תקווה, פרץ ויכוח בין השניים במהלכו התקשרה המנוחה למוקד המשטרתי על מנת להזעיק עזרה.

הנאשם החליט לגרום למותה של המנוחה ונטל סכין, ובעוד המנוחה משוחחת עם המוקדנית דקר את המנוחה שש פעמים בגופה. מיד לאחר מכן דקר הנאשם את עצמו בבטנו. המנוחה ניסתה לחטוף את הסכין מידיו, אך הוא אחז בסכין בחוזקה ולא אפשר לה לעשות כן. בעת האירוע אחד מילדיהם של השניים ישן בחדרו והתעורר למשמע זעקותיה של המנוחה, וכאשר ניסה לקחת את הסכין מהנאשם ותפס את הסכין בלהבו.

על מנת למנוע מהבן לקחת ממנו את הסכין, משך הנאשם את הסכין וגרם לבן לחתכים בכפות ידיו. כתוצאה ממאבק נפלו הנאשם והמנוחה, והסכין נשמטה מידיו של הנאשם. הבן הורה למנוחה לברוח מהדירה והיא התמוטטה בחצר הבניין ובהמשך נקבע מותה. בהמשך אושפזו הנאשם והבן בבית החולים.