שלושה מעשי רצח, ניסיונות רצח, חטיפה, אלימות חמורה, עבירות בנשק, סחיטה בכוח ובאיומים, עבירת מס, עבירות לפי חוק איסור והלבנת הון – כתב אישום חמור הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד 17 נאשמים. לנאשם המרכזי, קוטייר עודה (34), מיוחס ניהול ארגון פשיעה, אשר תרם תרומה ענפה למלחמות העולם התחתון באזור המרכז, עד שהפרשה התפוצצה, בעקבות גיוסו של עד מדינה על ידי המשטרה משורות הארגון.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, אחיו של עודה, שרחביל עודה, ועמרי עודה, בן משפחתם, שימשו כמנהלים בארגון. יתר הנאשמים הם תייר עינאש (31), הישאם סדה (22), אבראהים קזמאר (20), מג'דה שמלי (33), מוג'הד פריג' (27), מחמוד חמדאן (20), מוחמד בלאלו (18), אמין ג'אבר (21), מוחמד עראר (31), לואי מגארי (19), איימן ג'אבר (18), מוחמד בלאלו (22), עלי סרייפי (21), יצחק ברמוחה (49) וקטין בן 17.
במסגרת הארגון, קשרו קוטייר עודה, עינאש, סדה וחמדאן יחד עם עד המדינה, קשר לרצוח, עבור אחרים, את העבריין יעקב אמסלם.

בפברואר 2017 רצחו, בשל טעות בזיהוי, ביריות, את אביחי ועקנין, מקורב של אמסלם. שלוש חודשים לאחר מכן ניסו חלק מהנאשמים שוב להתנקש באמסלם, וירו בו מחוץ לאולם אירועים במרכז, אולם הוא נפגע קלות בלבד, שכן רכבו היה ממוגן ירי.
 
עוד על פי כתב האישום, על רקע סכסוך שהתגלע בין אנשי הארגון ובין בני משפחת עראר, פעלו הנאשמים במספר הזדמנויות שונות לפגוע בבני המשפחה. בין היתר, הטיל קוטייר עודה על חברי הארגון לרצוח את טלאל עראר. לצורך כך, כמה מהנאשמים את אחד מחבריו של טלאל והחזיקו בו, עד שנעתר לדרישתם להביא את טלאל. במאי האחרון איתרו עמרי, סדה וקזמאר את טלאל, באמצעות חברו, וירו בו מספר רב של יריות. טלאל נפצע באורח קשה והוא סובל מנכות.
 
בהמשך, תכננו חלק מהנאשמים לרצוח את בהא עראר, וירו על רכבו משני רובי קלצ'ניקוב. כתוצאה מהירי מצאו את מותם פיראס נאדי ומריה גאנם, שעשו שימוש ברכבו של עראר.
 
לנאשמים מיוחסות גם עבירות אלימות ונשק חמורות, על רקע סכסוך עם בני משפחת בלאלו וכן ניסיון לרצוח עבור אחרים וכן חטיפת שלושה בחורים מיפו לג'לג'וליה בעקבות חשדם כי גנבו קטנוע ששימש את חברי הארגון, אירועי ירי וסחיטה עבור ברמוחה בנהריה ועבור חברו של קוטייר ביפו ועוד עבירות אלימות קשות. 
 
כתב האישום אף מתאר בהרחבה מערך הלוואות שהוקם לצורך מימון הארגון, ומעשי אלימות וירי נגד לווים שלא עמדו בהחזרי ההלוואות, ואף חטיפת אחד מהחייבים. בנוסף, מתאר כתב האישום עבירות מס ועבירות הלבנת הון.