גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, פנו היום (חמישי) במסר למשפחתו של הדר גולדין, שגופתו מוחזקת בשבי הארגון מאז מבצע 'צוק איתן' ב-2014, וטענו כי ״משפחתו סוחרת בסבל של הבן, מאחר והיא מנסה לפרסם אינפורמציה מוטעית בנוגע לנסיבות היעדרותו".



על פי הסרטון שמפרסם ארגון הטרור, בו נראה שחזור של המארב בו התבצעה החטיפה, ״כוח צבאי ובו גולדין נכנס בשעה שלוש לפנות בוקר לעומק של שני קילומטרים. בשעה 7:20 הוא התקדם במטרה לחטוף חמושי גדודי אל-קסאם, ועשר דקות לאחר מכן נכנס למארב בו נהרגו בניה שראל וליאל גדעוני והדר עצמו נפל בשבי״. 


בתחילת הסרטון מוזכרים דבריה של לאה גולדין, אמו של הדר, שאמרה בדיון מיוחד שנערך לפני מספר שבועות במועצת הביטחון באו"ם, בנושא הישראלים הנמצאים בשבי חמאס בעזה כי "שכשחמאס חטף את בני והרג את חבריו, לא התנהלה מלחמה", הסבירה, "אנחנו לא ההורים הראשונים לאבד ילד במאמצים להגן על המדינה, ולמרבה הצער לא נהיה האחרונים - אבל בננו לא היה קורבן של מלחמה בעזה, אלא קורבן של הפסקת האש ההומניטרית, אותה השיג האו"ם". היא הוסיפה: "ומה עשה הארגון הזה? כלום".
 
אמו של הדר ציינה כי "הדרך הטובה ביותר להניע את חמאס להחזיר את בננו היא להתנות את שיקום עזה. אנו מבקשים שתעבירו החלטה המחייבת את חמאס להחזיר את הדר גולדין ואורון שאול בטרם תמשיכו לספק סיוע הומניטארי לעזה".