באים בים טענות לקשת על שידור התוכנית "אופירה וברקוביץ". אומרים שבדיוק מפני תוכניות כאלו הזהירו לפני פיצול הערוצים. חוכמה גדולה באמת להיות בצד הטוענים. אכן, לפני 30 שנה, בימי הערוץ הראשון, איש לא היה מעלה בדעתו להציג אופירה וברקוביץ' כאלה על המסך. שידור כזה היה מגיע עד הכנסת והממשלה.



אבל לקשת אי אפשר לבוא בטענות. אי אפשר לבוא ולומר להם: אל תרוויחו כסף שאתם יכולים להרוויח. קשת לא מכריחים איש לצפות בהם. אני, למשל, עד יום שישי האחרון, לא נכנסתי בחיים למדמנה הזו. אני באתי מהספורט. את האישיות והעומקים של אייל ברקוביץ' אני מכיר משם. גם את האיכויות של אופירה אסייג זכיתי להכיר מהאתר שלה. ועל האורחת ענבל אור לא צריך להכביר מילים. אז רציתי לראות, בספורט כזה נגד עצמי, כמה נמוך דברים יכולים להגיע, ובאמת לא התאכזבתי.





ואחרי שראיתי, השתכנעתי שנכון עושים קשת בשידור תוכנית הביבים הזו. הרייטינג המשגשג שלה מעיד שזה לא קשת שמידרדרים. מופעי הגסות והטיפשות והרדידות תוססים ברחובות שלנו, והתפקיד של קשת אינו להסתיר זאת. אם כבר, טוב שהזכיינית מציגה את המציאות כפי שהיא. העם אידיוט? זו בעיה של העם. קשת היא לא שלוחה של נפתלי בנט. מנהליה הם נציגים של בעלי מניות המטילים להם ולמפרסמים ביצי זהב.



אפשר רק לדמיין מה יקרה עוד עשר שנים. נגיד, תוכנית ריאליטי מחדר השירותים. או מרוץ מצלמות וידיאו זעירות במעלה המעי הגס של המתחרים. למה לא? ואחר כך עושים על האש במרפסת ויאללה בלגן. זה מה שהרחובות מבקשים, אז תנו להם.



"אופירה וברקוביץ'", קשת, ערוץ 12, 5.1