גל גדות זכתה הלילה (שישי) בפרס המבקרים SeeHer (הניתן לשחקנים פורצי גבולות), בטקס פרסי המבקרים, זאת על רקע מאבקה בסטריאוטיפים נשיים ובעד שוויון בין המינים. השחקנית הישראלית הקדישה חלק ניכר מנאומה למאבק בנושא שהתרחש בהוליווד לאחרונה, תחת הכותרת #MeToo. מלבד זאת, היא זכתה גם לביקורות חיוביות ביותר על השמלה שלבשה במהלך האירוע. 



הכוכבת, שכבשה את תשומת לב המבקרים והצופים האמריקאים בסרט "וונדר וומן" הזכירה כי בשלושת הסרטים המובילים של 2017 - "הג'דיי האחרון", "וונדר וומן" ו"היפה והחיה" כיכבו נשים.



"למרות שיש התקדמות, עדיין יש דרך ארוכה לעשות", אמרה גדות, שהוסיפה: "אנחנו עדים למגמה בתעשייה ובחברה שלנו, ואני רוצה לחלוק את הפרס הזה עם כל הנשים והגברים שנלחמים על מה שצודק". גדות אף הבטיחה כי "לעולם לא אשתוק", וטענה כי "נמשיך להתאחד על מנת לעשות צעדים שתומכים בשוויון בין המינים".



"היא הצטיינה בכל היבט במאבק של הגיבור האוניברסלי בחיים האמיתיים ועל המסך", אמר במאית הסרט שבה כיכבה, פאטי ג'נקינס, שהוסיפה: "אבל הדבר המיוחד הוא שהיא לא עשתה את זה בשביל התהילה. היא לא כאן בשביל הכסף. היא עשתה את זה בשבילנו. היא ידעה את החשיבות הגדולה של הדמות הזאת ואת מה שהיא יכולה לומר לעולם". השחקנית הישראלית בת ה-32 זכתה לתשואות רמות והודתה למבקרים על "הכבוד וההכרה המדהים", כמו גם ל"ידידתה ואחותה", ג'נקינס.