שוק צפון בת"א חוגג שנתיים במסיבה הכי שווה בעיר

בין התאריכים 20-23 לפברואר, בשעות הערב, תתקיים בשוק מסיבת יום הולדת שנתיים חגיגית בשוק צפון. לרגל היומולדת, השוק עובר למוד טעימות ומשיק כרטיס טעימות בלעדי לארבעה ימים בלבד, המקנה שלוש מנות וקוקטייל מהפופ אפ בר של  וודקת רוסקי סטנדרט. כל המסעדות יגישו מנות ספישל מיוחדות לרגל המאורע, ליין DJ's מתחלפים בכל ערב, פופ אפ בר של רוסקי סטרנדרט  ודוכן פופ אפ Tipsy Scoop שיגיש גלידה אלכוהולית בשילובים מעולים כגון וניל בורבון, שוקולד עם וויסקי ועוד.

מנות לדוגמה: סשימי מוסר ים והדרים בבר דגים, קלמרי ממולא בבשר סרטנים או פיתה טרטר במאריס, מיני פיצה כמהין בפרונטו קיוסקו, שייטל עם בצל מקורמל בדלישס, זוג טאקוס ממולאים בארטישוק ומוצרלה במקסיקנה ועוד. ניתן לרכוש כרטיס טעימות טעון ואיתו ניתן יהיה לממש 3 מנות וקוקטייל במחיר 129 ש"ח במחיר מלא ובמכירה המוקדמת עד לתאריך 20.2.18 ב- 119 ש"ח (לקוחות בהצדעה, ביחד ולאומי קארד יש 1 +1).

20-23 לפברואר / 19:00 -22:30, שישי 12:00-15:00 ראול ולנברג 20 רמת החייל, טלפון 03-6432000

קרנבל פורים מטורף בוויסקי-בר מוזיאון

בוויסקי בר-מוזיאון יחגגו את חג פורים ביום רביעי, 28.2.18, בקרנבל תחפושות צבעוני עם תפריט מנות קוקטייל מיוחד, אלכוהול עדלאידע, תחרות תחפושות והטבות לרוכשים כרטיסים מראש. הערב יתחיל באירוע קוקטייל עם מגוון מנות  Finger Food כגון: רוסטביף, אנטריקוט, קרפצ'יו פילה בקר, סביצ'ה סלמון, מבחר קינוחים ועוד מגוון מנות ספיישל למשתה פורים. לצד מנות הקוקטייל שיוגשו עד השעה 22:30 יוגש תפריט אלכוהול חופשי במהלך כל הערב, ואף קוקטיילים שנרקחו על ידי צוות הוויסקי-בר.


על עמדת ה-DJ ינצחו מיסטר DJ חנן דרוב ו-DJ יותם אייזק עם שירים וסטים באווירת 80', 90' ודיסקו.
ניתן לרכוש כניסה נפרדת למסיבה בלבד החל משעה 23:00, הכוללת אלכוהול חופשי לאורך הערב כולו. מספר המקומות מוגבל (פתיחת שערים 20:00).


המחיר: 350 ש"ח לאדם (280 ש"ח מכירה מוקדמת עד 20.2.18), או 180 ש"ח לאדם (150 ש"ח במכירה מוקדמת עד 20.2.18) החל משעה 23:00

מכירה מוקדמת באתר בלבד  : https://www.getin.co.il/whiskeybmpur


וויסקי בר מוזיאון דוד אלעזר 27, מתחם שרונה, תל-אביב


ערב יווני בולגרי ביריחו עם השף ארז קומרובסקי

ארוחה של תשע מנות על טהרת המטבח היווני-בולגרי, שוק רוכלים ססגוני ומוזיקה אוריינטלית – כל אלו מחכים למבקרים במסעדת יריחו הערב, באירוע עשיר בטעמים שמובילים השפים עידן פרץ וארז קומרובסקי.


שני השפים המובילים חוזרים למקורות ויוצרים תפריט כחלק מפרויקט קולינרי ייחודי וחובק עולם של מסעדת יריחו אותו יכינו מול עיניהם של הסועדים. מחוץ למסעדה יוכלו המבקרים להתרשם משוק יווני-בולגרי ססגוני עם רוכלים שיציעו בין היתר תבלינים, פירות ים, דגים, ירקות ובשר מובחר.

חלק מהמנות: קלאמרי תרד טורקי, סרטנים תירס לבן, לבבות טלה, זנב שור עולש עלית, צלעות טלה ארטישוקים, מרמירים מטוגנים עם שום צעיר, מח עגל ושורש סלרי.

מחיר: 250 ש"ח לתשע מנות (כולל קינוח)


אהרוני משיק תפריט חדש

אהרוני הכניס לתפריט של HIRO "שחקן חדש" אשר משתלב במגוון מנות חדשות - חזיר, שעד לפני כמה שנים היה חומר גלם לא מאוד פופולרי בארץ. אחת המנות על בסיס החזיר היא מנת "פורק בלי" - קוביות בטן חזיר עסיסיות ורכות בבישול ארוך, צרובות ומקורמלות במרינדה של סויה, מירין, ג'ינג'ר, שום, סויה מתוקה, קריספי שאלוטס, טבעות בצל ירוק, טוגראשי ואטריות אורז פריכות.

גם קולקציית הבאנים חיבקה אליה את החזיר ומתהדרת במנה חדשה המחברת בין הפורק בלי לבין מיו-חרדל, מייפל, סויה שחורה, קריספי שאלוט, חסה, בצל כבוש, בצל ירוק,בין המנות החדשות: סלט אבוקדו ופומלה, סלט כבדי עוף וקולורבי פריך, באן עוף וצ'אטני, באן דלורית
HIRO ראמן בר לבונטין 19 ת"א קלמן מגן 3 ת"א, שרונה מרקט.

מה אוכלים פה? אוכל רחוב בסגנון צפון אפריקאי - ים תיכוני בסגנון אדוני - עם המון צבע ומרכיבים במחיר של 55 ש"ח: שווארמה פרגית עם שומן אווז ולימונים כבושים, מעורב חלקי פנים בפיתה תימנית, קבב טלה בפיתה, מחבת של ממולאים ברוטב עגבניות (טבעוני או עם טלה)  עם טחינה גולמית, שמן זית ולימונים, שפונדרה עגל בצלייה איטית על פחמים, קדרת פריקי עם סלרי ולימונים, וטלה טחון, נקניקיית טלה על פרנה וצ'יפס, חריימה בפיתה, עראייס - הקובנייה המפורסמת  תוגש בערב ועוד.

דוניא, הברזל 4 רמת החייל. בהרצה: ראשון־חמישי 12:00־17:00


רביעי ג׳וז לייב! במסעדת ג'וז ולוז

מסעדת ג׳וז ולוז משיקה את אירוע הקונספט - "רביעי ג׳וז לייב" החל מיום רביעי (21.2) מהשעה 18:00, יבשלו במסעדה מנות בלייב ללא תפריט. לאורחים יוגשו מגוון מנות ייחודיות, אותן השף יכין במקום, על פי העדפותיהם הקולינריות של כל לקוח ולקוחה. לצד זה, בקבוקי היין והמשקאות האלכוהוליים יפתחו על פי דרישת הסועדים.

התשלום עבור הארוחה זו יקבע מראש באמצעות שאלון קצר שיחולק לקהל הסועדים בתחילת האירוע בנושא העדפותיו הקולינריות. מחיר החוויה לכל לקוח ינוע בין 120- 250 שקלים. בין המנות: בטן חזיר, קרפים ירקות ורוטב פלפלים חריפים, מלפוף בקרם חמאה שרופה וזרעי שומר, תמנון וירוקים עדינים ברוטב סגול עמוק, ג'יבנה ומרווה מטוגנת ועוד.

גבולות 5 תל אביב, 03-560-6385, א-ה: 18:00-01:00 , ו-ש: 12:30-01:00 https://www.facebook.com/JozVeLoz/?ref=bookmarksundefined



מסעדת סקאלה קמה לתחייה

מסעדת "סקאלה" נפתחת בימים אלה לקהל הרחב. המסעדה, השוכנת בליבו של מלון "מצודת דוד" היוקרתי, מציעה תפריט וחוויה מהרחוב הירושלמי ושילוב עם התפאורה האלגנטית של המלון הסמוך לחומות העיר העתיקה. שף המסעדה, אבי תורג'מן, יצר תפריט המביא מנות מסורתיות ואוכל ירושלמי עדתי עם תחכום עכשווי וצלחות מוקפד, תוך שימוש נרחב בחומרי גלם מקומיים כמו פריקי, ירקות בלאדי, קטניות ותבלינים.

הארוחה נפתחת עם פתיחת שולחן כמו גרגירי תורמוס חם מתובלים בכמון שחור וקולי עגבניות חריף עם טחינה, סחוג ועמבינה, המוגשים עם סאלוף תימני לוהט עשוי קמח חומוס. בגזרת העיקריות, ניתן למצוא מנות כמו שיפוד אנטריקוט מיושן, קבב או דג אפוי במלח ים עם לימון טרי.

סקאלה- מלון מצודת דוד רחוב דוד המלך 7 ירושלים

טורי סושי בר פותחת סניף בגבעתיים

האסייתית של רמת אביב מתרחבת לאחר 6 שנים ומשיקה מסעדה חדשה ומושקעת בגבעתיים. את התפריט בנה שף מסעדת אוקינאווה, לי קסיאהו והוא כולל מגוון מנות מהמטבח האסייתי: מנות סושי שונות, מנות ראשונות, מרקים, מנות עיקריות, סלטים, אטריות אסייתיות מהעולם וקינוחים מעולים: שנחאי נודלס - מנה חריפה עם אנטריקוט, מגוון שיפודי יאקי טורי, פיש באן, סלט אטריות זכוכית, טמפורה אודון חריף ועוד ועוד.

המיקסולוג נועם זרח רקח מגוון קוקטיילים איכותיים שהותאמו לתפריט, המקום שעוצב בהשראת שער המקדש היפני המכונה 'טורי'  מכיל 100 מקומות ישיבה.

טורי גבעתיים. כצנלסון 62 גבעתיים. פתוח כל השבוע, 12:00-אחרון הלקוחות



מנות טבעוניות חדשות לאוקינאווה סושי סניף לבונטין

אוקינאווה סושי סניף לבונטין משיקה מגוון מנות טבעוניות חדשות שיצטרפו לתפריט המסעדה.:מיסו אודון פטריות, אגרול עבודת יד פריך במיוחד במילוי קרם אבוקדו, מעדן שוקולד טבעוני, קראמבל שוקולד פריך בשילוב אגוזי קשיו מסוכרים, נגיעות של מלח גס וטוויל שוקולד קראנצ'י.

שבזי 46 תל אביב, 5, א׳-וה: 12.00-24.00, ו׳-ש׳: 11.00-24.00 http://www.okinawatlv.co.il/


רשת מסעדות החומוס "כספי" משיקה תפריט קינוחים חדש

פאדג' שוקולד חם עמוס בקקאו, מלבי עם שכבה ורדרדה של מי ורדים, סירת פבלובה עשירה בטעמים מתוקים לצד חמיצות פירות היער- אלו חלק מהקינוחים של תפריט הקינוחים החדש של רשת "כספי". תפריט הקינוחים החדש כולל מנות קלאסיות עם הטאץ' של השף "כספי": מלבי מוקצף עם מי ורדים וקוקוס קלוי, סירת פבלובה עם קרם פטיסייר, רוטב פירות יער וקוקוס קלוי, בננה לוטי מבצק פילאס, במילוי בננות מקורמלות וקרם פטיסייר,  פאדג' שוקולד חם.

www.kaspishuk.co.il

 

פיצה מטר מגיעה למסעדת סילו לשבוע אחד

בהמשך ליום הפיצה הבינלאומי תצא מסעדת "סילו" בחולון במחווה מיוחדת לכבוד "פיצה מטר" האגדית. ברנרדו בלחוביץ', מייסד פיצה מטר האגדית בעבר ומייסד סילו בהווה מזמין את כל אוהבי פיצה מטר להגיע להתרפק על טעמי עבר נוסטלגיים עם חידושים מרעננים בין התאריכים 18.2 ועד ה-25.2 עם תוספות מיוחדות מהתפריט האגדי של "פיצה מטר" עם טוויסטים עדכניים של שף טל כהן.
מחירי הפיצות נעים בין 65-75 ש"ח ואת כולן ניתן לקבל מבצק ללא גלוטן.