יום הפיצה הבינלאומי ברפאלו

לכבוד יום הפיצה הבינלאומי שייערך ב-9 בפברואר, יציעו ב"רפאלו" תפריט פיצות מיוחד לסוף השבוע החגיגי של אותו שבוע: פיצה מלנזנה, עם רוטב רוזה, חצילים וגבינת עיזים, פיצה ארביאטה עם כרובית, פיצה שחורה עם רוטב בשמל ושרימפס בחמאה, פיצה שורט ריבס עם  אסאדו מפורק, מוצרלה, קרם בטטה, וכמהין ופיצת שוקולד קרם אגוזים עם מסקרפונה, תותים פירות יער, בננות מקורמלות וקרם אגוזי לוז.
תפריט הפיצות המיוחד יוגש בחגיגות יום הפיצה בסניפי רפאלו בין התאריכים 9-10 לחודש פברואר.

רפאלו: פלימן 8, קניון קסטרא בחיפה, מתחם פאשן, עין שמר, והסניף הכשר בקניון הקריון, קריית ביאליק טלפון:
6632*

פיצה קרנה איטלקיה בפשפשים. צילום: אנטולי מיכאלו

יום הפיצה הבינלאומי ב'איטלקיה בפשפשים' - פיצה ללא הגבלה ב-39 ₪ לאדם!
'איטלקיה בפשפשים' חוגגת את יום הפיצה הבינלאומי ביום חמישי, 8 בפברואר כמו שרק אוהבי פיצה אמתיים יכולים לחגוג, בלי רגשות אשם, עם פיצה ללא הגבלה ב- 39 ₪ לאדם. במהלך כל היום ייצאו מתנור האיטלקייה סלייסים של פיצות מהתפריט וספיישלים שיצרה השפית נועה לוי, כמו: פיצה פונגי עם קרם טרטופו, פטריות שמפניון ופורטובלו, מוצרלה, אורוגולה; פיצה פרסקה - עגבניות מרוסקות, מוצרלה, עלים ירוקים ופרמז'ן; פיצה ירקות - עגבניות צלויות, מוצרלה ופרמז'ן, חציל, זוקיני, ארטישוק ועלים ירוקים; פיצה בטטה - רוטב עגבניות, מוצרלה, פטה, ובצל ירוק ועוד. איטלקיה בפשפשים. עולי ציון 16, שוק הפשפשים, יפו 03-6829678

משק ברזיל הטבעוני פותחים מעדנייה ענקית
משק ברזילי, שביסס את המטבח הצמחוני-טבעוני בישראל עושה עוד צעד מהפכני ומביא בשורה של מעדנייה טבעונית ואורגנית אשר תשלב בתוכה את האוכל הנהדר של המסעדה לצד דליקטסן וחנות טבעונית עם מגוון מוצרי מזון, משקאות, פירות וירקות אורגניים, עוגות ומוצרי קונדיטוריה. לצד האוכל יהיו גם אלמנטים המוסיפים צבע וסגנון חיים: זרי פרחים, כלי קרמיקה מיוחדים למטבח המשלבים בישול בריא, אביזרים למטבח ומחלקת יין. המעדנייה תתמקם לצד המסעדה בחלל רחב של 150 מ"ר ובנוסף תהיה לה חצר אחורית פורחת בה ניתן יהיה לשבת וליהנות מהקניות, האוכל והמשקאות שיציע המקום. המעדנייה מתבססת על מוצרים מקומיים בלבד ללא מוצרי ייבוא כלל. תפריט האוכל של המעדנייה כולל סלטים כגון דגנים וירקות קלויים עם פסטוקים ועשבי תיבול; קראנץ' - אטריות שעועית עם אצות גזר כרוב מלפפון צנונית ואצות ברוטב בוטנים וקוקוס ; סלט אטריות סובה ברוקולי וקייל ברוטב מיסו ;מוסקה - שכבות חציל תפוא וארטישוק ירושלמי במילוי בולונז סייטן ושעועית שחורה בבשמל שקדים ; לזניה - שכבות של דפי לזניה, במילוי טופו צלוי ורוטב עגבניות עם גבינת קשיו ; דאל עדשים שחורות הודי ועוד. מחירים לפי משקל או לפי מנות: מנה אישית (סלט, עיקרית +תוספת) 44/56 | סלטים 25/38/45 מוסקה/ לזניה/ קיש + סלט לבחירה 38 ₪
משק ברזילי - המעדנייה אחד העם 8, תל אביב

מעדניית משק ברזילי. צילום: אנטולי מיכאלו

מסעדת "חומוס נחמן"מזיכרון יעקב מגיעה ל"שרונה מרקט"
רונן רביב, שפתח לפני כשנה את "חומוס נחמן" בזיכרון יעקב, הפך מהר מאד לשם נרדף לחומוס מעולה לצד מנות רחוב כגון פריקסה ושוואיש. כעת גם תושבי תל-אביב והמרכז יוכלו ליהנות מהמתכון הסודי לחומוס של אבא נחמן, במסעדה החדשה ב"שרונה מרקט"  שתציע מנות חומוס ופלאפל, מסבחה, מאפה שאוויש מבצק דק וקריספי במילויים שונים כמו כרובית וטחינה או שורט ריב מפורק עם חציל, פיתה חורשט סבזי, פיתה מעורב עוף ועגל, סלטים, קינוחים ועוד.  בנוסף, "חומוס נחמן" בשרונה מרקט יגיש מדי יום מנות ספיישל, לדוגמה מנסף אורז בשר וכרובית. כל המנות בתפריט מוצעות גם בטייק-אוואי.

"חומוס נחמן" בשרונה מרקט - רחוב קלמן מגן 3 תל-אביב, טלפון: 03-6524447
מלון הילטון בתפריט מרקים מיוחד

השף הראשי  רפיק ג'ברין מהילטון תל אביב מציע במסעדת הלובי של המלון מרקי חורף קלאסיים ומוקפדים כגון - מרק בצל עם קרוטון מושחם בגאודה עיזים, מרק מינסטרונה מוגש עם פסטו ופרמזן, מרק חצילים ופלפלים בניחוח יין לבן עם עגבניות שרי לחות, מרק חרירה עם תבלינים ועשבי תיבול ארומטיים ולחם פראנה, מרק וישיסואז – מרק תפוחי אדמה וכרישה בעיטור שמן ירוק, או מרק עגבניות חרוכות שמוגש עם ברוסקטה וקרם פרש. המחיר: החל מ- 42 שקלים.
תפריט המרקים מוגש בימות השבוע (א-ה) למשך כל היום. הילטון תל-אביב - רחוב הירקון 205 תל אביב

הילטון , מוטי ורסס

ערב רוסי במסעדת התרנגול הכחול 19/2

מסעדת התרנגול הכחול בניצוחו של השף שאול בן אדרת תקיים ערב ייחודי על טהרת המטבח הרוסי ב-19 בפברואר, יום שני, ותציע ארוחת טעימות הכוללת מגוון מנות בנוסח רוסי אותנטי. במהלך הערב תתקיים הופעה של להקה רוסית במיטב שירי עם סוחפים.

בתפריט: ארוחת טעימות למרכז שולחן, קוקטייל וודקה בלוגה, בליני שמנת חמוצה וקוויאר שחור, סלט סלק תפוחים קרם שמנת וחרדל גרגירים, פלמיני כיסוני בשר ובצל קרמל,
סלט אוליביה תפוח אדמה, גזר, אפונה, שמיר וחמוצים, סלט "שובה" מטיאס מיונז וסלק, ביצים רוסיות ולביבות תפוח אדמה, כבד קצוץ, בצל, ביצים, חצילים וכבדי עגל, חמוצים, עגבניות, כרוב, מלפפון וגמבה בחומץ תפוחים ושום, בלינצ'ס פטריות וטרטר שמיר, שרימפס בשום, שמנת ודוקסל קישואים, חזה ברווז מעושן ופירה זברה, צלחת נקניקים רוסית וחרדל חריף, קציצת בשר על כרוב אדום צלוי, קישקה חמין ותבשיל כוסמת בחמאה, סלמון בגריל שמנת וביצי סלמון, קדירת כבש חצילים ופטריות, פבלובה פירות יער ורניקי כיסונים במילוי גבינה ברוטב דובדבנים.
מחיר: 220 ₪ לסועד, יש להזמין מקומות מראש, טלפון: 03-5443349
התרנגול הכחול, ניסים אלוני 10, תל אביב.

ערב רוסי בתרנגול הכחול. צילום: יח"צ

עוגת קרמבו ענקית בג׳לטריה

הג'לטריה משיקה קולקציית מתוקים איטלקיים חורפיים אשר בראשה מככבת עוגת קרמבו ענקית לתפריט הג'לטריה הצטרפו לרגל השקת הלוקיישן החדשה בהרצליה ועונת החורף: פחזנית גאנדויה עם קרם ג׳אנדויה העשוי שוקולד חלב ואגוזי לוז, קראנץ' אגוזי לוז ושאנטילי שוקולד חלב; פחזנית קרמל מלוח, קרם קרמל מלוח טופי שוקולד חלב מלוח ובוטנים מקורמלים, פחזנית שוקולד, קרם שוקולד 64%, שאנטילי שוקולד  70% ושקדים קלויים מקורמלים קלות - ולצדן עוגת קרמבו ענקית עשויה מרנג אמיתי בציפוי שוקולד מריר משובח  

ג'לטריה - גרינברג 25, ת"א ושדרות אבא
אבן 9, הרצליה

עוגת קרמבו גלטריה. צילום: אנטולי מיכאלו

מסעדת גורדוס מציגה :"מילקשייק קרמבו" ועוגת גבינה מטוגנת

מסעדת גורדוס ממשיכה להפתיע באווירה אמריקאית אמיתית, עם מנות מושחתות ומוגזמות במיוחד: מילקשייק קרמבו – שלושה קרמבואים מתוקים, גלידת קרם ברולה וטופינג מפנק של קצפת, עוגיות אוריאו מחיר: 49 שקלים.

פרוסת עוגת גבינה ענקית מטוגנת בציפוי קראנץ' עם שוקולד לבן, גלידת קרם ברולה בגביע, קצפת ו'כוס קפה' של ריבת חלב סמיכה ומפנקת, מחיר: 65 ₪
את המנה ניתן למצוא אך ורק בתפריט הסודי של מסעדת גורדוס. התפריט הסודי הינו תפריט קטן, שובב ומושחת הכולל מנות ענק מקוריות ויצירתיות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. לתפריט הסודי לא ניתן להגיע אלא באמצעות חיפוש בכל דפי האפליקציה של גורדוס, שם מסתתר כפתור שקוף אשר מוביל לתפריט. בכל שבוע מחליף הכפתור את מיקומו.
מלון רימונים חוף התמרים עכו מציע
: סוף שבוע קולינארי עם השף ניר צוק
ארוחות שף, אירוח מפנק, ניחוחות קסומים, טעמים משגעים, מתכונים סודיים, כל זאת ועוד בסופ"ש קולינארי מיוחד במלון רימונים חוף התמרים עכו 22-23-24 בפברואר 2018. בסופ"ש הקולינארי ייקחו חלק מיטב השפים ובראשם השף ניר צוק, השף שחר דבח, שף אייל גליק, השחקן אבי שמר וג'קו מעכו אשר יעבירו סדנאות וסיורים קולינארים למשתתפים בסופ"ש.
המחיר לאדם בחדר זוגי ללילה החל מ-545 ₪,בהזמנת מינימום 2 לילות על בסיס חצי פנסיון. מספר המקומות מוגבל

ניר צוק. צילום: יח"צ