ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי צפוי לבקר ברשות הפלסטינית ב-10 בפברואר, כך דווח ב-times of india. במידה והביקור אכן ייצא לפועל, הוא יהפוך את מודי לראש הממשלה ההודי הראשון שמבקר בשטחי הרשות. על פי הדיווח, גורמים בממשל ההודי הסבירו כי הוא צפוי להגיע לרמאללה באמצעות מסוק, שימריא מעמאן שבירדן. 
הממשל של מודי הולך בקו אחד עם המדיניות של המדינה בשנים האחרונות,  לפיה תמיכה בפלסטינים מהווה חלק נכבד ממדיניות החוץ שלה. כזכור, הודו היתה המדינה הלא ערבית הראשונה שהכירה בארגון אש"ף כ"נציגה של הפלסטינים" בשנת 1974. בנוסף, הודו היא אחת מהמדינות הראשונות שהכירו במדינה פלסטינית ב-1988.
הדיווח מתפרסם בצל ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה במדינה. הם נחתו ביום ראשון בבוקר, ובניגוד לתכנון, מודי, הגיע לשדה התעופה לקבל את פניו באופן אישי, זאת לאחר ששר המדינה לענייני חוץ היה אמור לעשות זאת. נתניהו אמר בעקבות כך כי הוא "מעריך מאוד את המחווה". 

במקביל, ראש הממשלה ההודי אף בירך את נתניהו בחשבון הטוויטר הרשמי שלו בשפה העברית, כאשר כתב: "ברוך הבא להודו, חברי ראש הממשלה נתניהו! ביקורך בהודו הוא היסטורי ומיוחד. ביקור זה יחזק את הקשרים הקרובים בין המדינות שלנו". רה"מ הגיב בציוץ משלו, בו כתב: "נחתנו בהודו. תודה רבה לחברי הטוב נרנדרה מודי על קבלת הפנים החמה".