היחסים בין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לראש הסגל בבית הלבן, ג'ון קלי, עלו על שרטון והאחרון צפוי לעזוב את תפקידו, כך מסרו הערב (שני) גורמים המעורים בנושא למגזין האמריקאי "ואניטי פייר". "איוונקה הכי מוטרדת מזה, היא כבר בשלב של חיפושים אחר מחליף", אמר אדם ששוחח איתה בסוגיה זו.



"העזיבה שלו לא תקרה בקרוב, הוא רוצה להישאר יותר זה מאשר ריינס פרייבוס בתפקיד", אמר גורם שצוטט בדיווח. לדבריו, "טראמפ בקושי יכול להרשות לעצמו עזיבה נוספת של בכירים, אשר יציבו אותו בהקשר שלילי בתקשורת".



בשבוע שעבר התעמתו השניים, כך לפי דיווח בתקשורת האמריקאית, בנושא בניית החומה בגבול עם מקסיקו, כאשר קלי אמר ב"פוקס ניוז" כי רעיון בניית החומה היה שלו, ובכך עורר את זעמו של הנשיא, שצייץ בהמשך: "החומה היא החומה, הרעיון הזה לא השתנה או התפתח מאז היום הראשון שחשבתי עליו".



כעת, מערכת היחסים בין השניים נמצאת בשפל, כאמור. "ככל שקלי מנסה לשכנע שהוא האדם האחראי בחדר, כך טראמפ מתעצבן יותר", אמר מקורב לבית הלבן.



לפי הדיווח, טראמפ אמר לאחרונה למקורביו בהקשר זה כי "יש לי כאן מישהו שחושב שהוא מנהל את המופע". בבית הלבן, לעומת זאת, מסרו בתגובה כי "הדיווח לפיו טראמפ לא מרוצה מקלי הוא שקרי לגמרי".