+ בדרך כלל אני מתעורר בבקרים בסביבות השעה 7. אין לי לחץ בבוקר, אז אני מגיע רגוע למטבח ומכין לעצמי נס קפה רגיל לגמרי ואוכל עוגה בחושה, אבל כמובן שרק עוגה שאני הכנתי. זו יכולה להיות עוגה בחושה של בננות או סולת למשל.



+ למקרים שבהם אני יוצא מהבית ותוקף אותי רעב קטן ומציק, אני תמיד מחזיק בתיק חטיף שוקולד כלשהו. נכון, זה “רק” שוקולד, אבל הוא קטן, טעים ועוזר לי להמשיך את היום. הרעב הקטן הזה בדרך כלל מגיע בשעות אחר הצהריים המוקדמות.



+ אני אוהב להכין הרבה סוגי מנות, אבל בעיקר דגים. בדרך כלל אני מבשל דגי ים עם ירקות, בכל מיני שילובים: דגים עם סלרי, דגים עם בצל או דגים עם תפוח אדמה וגזר. הכי כיף לי לארח את אמא שלי עם מנת דגים, כי היא אוהבת דגים כמוני.



+ כדי לשמור על תזונה מאוזנת אני משתדל לאכול במשך השבוע מנות חלבונים, כמו דגים וכבד עוף, כי בסופ"ש אני "מתפרע" עם אוכל שממש טעים לי ולא מתחשבן: למשל מנות עם לחמים שונים, או פוקצ׳ה עם פטריות ובצל וגם בצק שמרים עם פסטו וגבינות.



+ כדי לשמור על התזונה של הילדים שלי, אני מכין את כל האוכל בעצמי. אני לעולם לא אקנה או אתן להם נקניקיות מוכנות מהסופר. אני מכין הכל, גם את הנקניקיות. כל יום אני מבשל לילדים אוכל שמכיל את כל אבות המזון ומופחת בשומנים ובפחמימות.



+ אצלי במזווה תמיד אפשר למצוא קמח ושמרים, כי כשיש מרכיבים לבצק אז אפשר להכין המון סוגי מנות שיהיו משגעות ומנחמות, תלוי במצב הרוח. במזווה יש גם כל מיני פסטות. חמוצים וכבושים פחות, כי אותם אני מכין בעצמי.



+ אני אוהב חטיפי שוקולד, אבל אני נוהג לחטוא גם עם עוגת גבינה־פירורים שאני מכין. אין לי דרך לתאר את העונג הזה. זה קורה בדרך כלל בסופי שבוע, בעיקר בשבת בבוקר, כשאני קם ואוכל קצת מהעוגה המדהימה הזו. אבל אני לא דואג, כי בכל מוצאי שבת אני בדיאטה עד יום ראשון.



+ המאכל שהכי כיף לי להכין הוא מנת דגים בבצלים. היא מנה נהדרת וקלה להכנה שאני אוהב להגיש בארוחות שישי כשאני מארח חברים או בני משפחה. גם הילדים שלי מאוד אוהבים את המנה הזו.



+ את היום שלי אני מסיים בסביבות השעה 22:00. יוצא שזה יום ארוך מאוד, מלא בפעילות ובאוכל, ואני יודע שלאכול בשעה כזו מאוחרת זה לא מומלץ. זו הסיבה שאני לא משתולל - אני סוגר את היום עם כוס תה צמחים ופרוסת עוגת שמרים.



מנה נהדרת וקלה. דגים עם בצלים מקורמלים
מנה נהדרת וקלה. דגים עם בצלים מקורמלים



המנה הנבחרת: דגים עם בצלים מקורמלים



הדגים: דג ים מפולט.


שוטפים, מקמחים ומטגנים במעט שמן.



מכינים בסיס בסיר רחב.


2 בצלים חתוכים לרצועות



1 ראש כרישה קצוץ



מטגנים אותם ב-4 כפות שמן + 1 כף סוכר חום דחוס.



להוסיף רבע כפית כורכום + מלח+ להוסיף 2 כוסות מים רותחים (או ציר דגים)



להכניס 4 פלפלים יבשים מתוקים ו-2 פלפלים חריפים



לפזר כוסברה



לסדר את הדגים בסיר מעל הרוטב שהתקבל ולהביא לרתיחה.



להעביר לאש קטנה. בישול של כעשרים דקות.



בהצלחה