יממה לאחר פרסום הקלטת שרה נתניהו ב"וואלה", בה נחשפת התפרצות זעם שלה כלפי יועצה לשעבר שעיה סגל ז"ל בשנת 2009, מספרת ל"מעריב" עורכת הדין נעמי לנדאו, פרקליטתה של שירה רבן אשר הגישה תביעה אזרחית נגד נתניהו בגין תנאי העסקה פוגעניים, כי "עכשיו כולם מבינים מה שירה עברה". 

"שירה לא שמעה ולא ראתה את ההקלטה של שרה נתניהו", מספרת עו"ד לנדאו, ומסבירה: "היא חרדית פר סה, מהדור הצנוע, וגם אני בעצמי לא יידעתי אותה לגבי זה".

עם זאת, ללנדאו יש הרבה מה לומר על ההקלטה הזו, שהזכירה לה את מה שסיפרה לה מרשתה. "שירה סיפרה לי בזמנו שכששרה הייתה צורחת ודוחפת, היא הייתה, כתוצאה מכך, הולכת אחורנית עד שהייתה נדבקת לקיר. עכשיו אני מבינה למה היא נדבקה לקיר". לדבריה, "עכשיו כולם מבינים מה שירה עברה, לפחות במה שקשור לצרחות, כי נושא האלימות הפיזית זה משהו אחר". 

"מני נפתלי סיפר לי על הצרחות האלה כבר בשעתו - הן טלטלו אותו", קובעת פרקליטתה של רבן. לטענתה, "מפקירים אזרחים בבית ראש הממשלה. לדעתי יש שירה רבן נוספת שנמצאת בקומה השנייה וממשיכה לעבוד בבניין בתנאים האלה".

עו
עו


"מה שמדהים", היא ממשיכה, "הוא שאף אחד לא שם לב לכך ששרה נתניהו הורתה ליחצ"ן שלה לנזוף בעיתונאי - איך היא מעזה לעשות זאת? וזה משהו שקורה חדשות לבקרים". 

בהתייחס לאפשרות שצוות התביעה יעשה שימוש במשפט בהקלטה, אומרת עורכת הדין: "כשנגיע לגשר - נחצה אותו, אני מאמינה שלא יהיה צורך. היינו אופטימיים מהתחלה לגבי התיק". 

בתוך כך, בהתייחס לאופן שבו השפיע פרסום השיחה על העמדה כלפי המיוצגת שלה בקרב הציבור, היא בטוחה: "דעת הציבור השתכנעה בעמדתנו מעצם השמעת הצרחות האלה. בכל מקרה, היינו אופטימיים מההתחלה לגבי התיק הזה, למרות שניסו להכפיש את שירה ולהמעיט בערכו".

משפחת נתניהו: "תיק שירה רבן מופרך מהיסוד"

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה: "בושה וחרפה שעו״ד נעמי לנדאו, המשתכרת מקופת המדינה מאות אלפי שקלים בשנה כיועצת משפטית של שירותי הכבאות במשרד לבטחון פנים, מרשה לעצמה להשתלח בתקשורת בבוטות ובגסות רוח ברעיית ראש הממשלה. אם הייתה מכבדת את ההליך המשפטי ואת המקצוע שלה, הייתה משאירה את הטיעונים הענייניים בלבד אם ישנם כאלו לדיון בבית המשפט, ולא אצה רצה מאולפן לאולפן כדי להתלהם ולהתפרסם בתקשורת על גבם של ראש הממשלה ומשפחתו".

עוד צוין כי "כבוד נשיא בית הדין לעבודה כבר קבע, כי כתב התביעה של שירה רבן, שהגישו לבית המשפט נעמי לנדאו ועורכי דין נוספים ממשרדה, נכתב ונוסח במיוחד לצורכי תקשורת. דברים אלו לגבי התנהלותה של נעמי לנדאו מדברים בעד עצמם. גם היחצ״ן של נעמי לנדאו, אריק רוזנטל, לא בחל בשום אמצעי כדי להציל את התביעה המקרטעת של שירה רבן. כולנו זוכרים את המסרונים השערורייתיים, שששלח היחצ״ן של עורכת הדין לנדאו לעובדת במעון ראש הממשלה, שאותה הוא אינו מכיר כלל, ובהם הוא ניסה לפתות אותה בהצעות עבודה מצוצות מן האצבע להיות עוזרת מנכ״ל שלו".

"הפעם, נאחזת נעמי לנדאו יחד עם חבורת מני נפתלי, שגם אותו היא מייצגת, בהקלטת סתר מפוקפקת, צהובה ומבושלת מלפני תשע שנים שאין בה כלום - בתקווה נואשת להציל את תיק שירה רבן המופרך מן היסוד. ניסיון שקוף ובזוי זה לא יצלח".