1.הילדים: הנה שתי עובדות שאין עליהן עוררין, ילדים זה שמחה ומים זה בריאות. כמה פעמים ניסיתם לשכנע את הילדים שלכם לשתות מים ומצאתם את עצמכם עם כוס מלאה ביד מנסים להדביק את הקצב שלהם כשהם רצים מצד לצד בבית (ולכו תשיגו ילד משחק כשאתם מחזיקים כוס מים מלאה ביד). עם ברי המים של תמי4 הילדים שותים יותר וגם החברים שלהם. בדרך למשחק או ממנו נוח להם יותר פשוט להם הם לא צריכים לפתוח ולסגור מקרר.



ילדים זה שמחה ומים זה בריאות. צילום: GETTI IMAGES
ילדים זה שמחה ומים זה בריאות. צילום: GETTI IMAGES



2. הנוחות: נוחות היא משתנה קריטי בצריכה שלנו בכל תחום. קחו את חברת אפל לדוגמה, שהפכה את נוחות השימוש וההגשה למרכז עולמה, ואת עולם הטכנולוגיה כולו שחרט על דגלו את חווית המשתמש וחווית השימוש לתורה שסביבה מתפתחים מוצרים ושירותים חדשים. נוח יותר הוא שימושי יותר, ושימושי יותר משמעותו שימוש קל יותר, טוב יותר ותכוף יותר.



מעוניינים לשמוע עוד?



לפרטים נוספים לחצו כאן >>



בר מים איננו טלפון נייד או טאבלט, אבל גם כאן נוחות השימוש מעודדת צריכת מים וכמה שיותר מים כבר אמרנו יותר טוב. באמצעות שליטה על מידת החום, הכמות ואפילו ביכולת להכין כוס סודה במהירות ובקלות, בר המים תמי4 של שטראוס מים נותן פתרון נוח ושימושי לכל הצרכים שלכם.



הנוחות. צילום: GETTI IMAGES
הנוחות. צילום: GETTI IMAGES



3. עם עליית קרנה של התזונה הבריאה יותר ויותר אנשים מצמצמים את צריכתם של המשקאות המוגזים והממותקים מטעמי בריאות ותזונה נכונה. אבל מה עושים כשיש אורחים? לרוב כשמארחים אנו מתפתים לחזור לבקבוקי הליטר וחצי הממותקים בהעדר פתרון אחרון להגיש לשולחן. עם תמי4 וקנקן מעוצב תוכלו לפתור את הבעיה הזאת בקלות, בריאות ובחיסכון משמעותי לכיס.



אתם. צילום: GETTI IMAGES
אתם. צילום: GETTI IMAGES



4. אתם: אחרונים חביבים הם אתם - אם ואב המשפחה. למרות שנראה לפעמים שהצרכים שלכם נשארים מאחור, חשוב מאוד לא להזניח את עצמכם. באופן הבסיסי ביותר - בין אם בבוקר במטבח, בסוף היום או סתם בטיול בין המקרר לטלוויזיה, בר מים תמי4 של שטראוס מים יכול לספק את הצרכים שלכם באופן הנוח הפשוט והאיכותי ביותר, כי מה כבר רצינו? רק כוס מים.



מעוניינים לשמוע עוד?



לפרטים נוספים לחצו כאן >>