כתב המשטרה של "החדשות", משה נוסבאום, התייחס היום (רביעי) בגלצ לפרסום שלו מאמש על כך שהמשטרה תקיים היום דיון מכריע על ההמלצות בתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו, תיק 1,000 (פרשת המתנות) ותיק 2,000 (שיחות נתניהו-מוזס). נוסבאום סיפר כי ההמלצות הסופיות יוגשו לפרקליטות לכל המאוחר ביום שלישי הקרוב. לדבריו, "בדיון היום יוכרע גם מעמדם של חשודים נוספים חוץ מנתניהו, בהם ארנון מילצ'ן, נוני מוזס ואפילו ח"כ איתן כבל. גם עניינם יוחלט היום, באם להעמיד אותם לדין. בכל מקרה, עד יום שלישי בכוונת המשטרה להעביר את התיקים לפרקליטות". 

נוסבאום התיחס לתוכן ההמלצות של המשטרה והעריך: "יש התחלה של גיבוש, זה לא סוד, אנחנו מדברים על זה תקופה לא קצרה שהמשטרה תמליץ להעמיד לדין בתיק 1000 לפחות על מרמה והפרת אמונים וההערכה היא שגם בשוחד. בתיק -2,000 זה יותר מורכב. עדיין לא ברור האם גם שם יומלץ על עבירת השוחד". 

נתניהו ומילצ'ן. צילום: פלאש 90
נתניהו ומילצ'ן. צילום: פלאש 90
לדברי נוסבאום, "הדיון היום יהיה כחול לחלוטין, רק לובשי מדים, כולל כל החוקרים שנמנו על צוות החקירה, עם ראשי אגף החקירות, גם הנוכחי וגם הקודם מני יצחקי, שליווה את התיקים עד היום. לא תהיה נציגות היום של הפרקליטות". 

"בסוף היום הזה יהיה נייר של המשטרה? הם יסכמו מה שיסכמו היום, ואז יעבירו את הדברים למסמך", הסביר הכתב המשטרתי. "בשבוע הבא במעמד העברת התיקים, רק לאחר התייעצויות תוצא ההודעה לתקשורת. מעמד העברת התיקים לפי מה שאנחנו מבינים יתקיים בימים שני או שלישי הקרובים, בכל מקרה עד שלישי".