עורך הדין ג'קי סגרון המייצג את אייל בוקל ודולב זוארץ, הנאשמים ברצח מאור מלול בתאילנד, התראיין לתכנית הרדיו של ברהנו טגניה וגלעד שלמור ב-103fm. סגרון סיפר על תנאי הכליאה הקשוחים בתאילנד, ההליך המשפטי וההאשמות של התאילנדים כלפי שני הישראלים. "התאילנדים זועמים וטוענים שהשניים הרסו להם את התיירות", אמר סגרון.

 
בימים אלו מתנהל ההליך המשפטי של שני הישראלים על הרצח של מלול שהתרחש באי קוסמוי, כאשר בתחילה מלול נדרס ובהמשך נדקר למוות. על פי החשד, מדובר על סגירת חשבונות שמקורה בסכסוך עקוב מדם שהחל עוד בארץ. "תאילנד היא מדינת עולם שלישי ותנאי המעצר בה קשים מאוד. אין בתאי המאסר שלהם טלפונים או טלוויזיות והאסירים אוכלים מעט אורז ושאריות בשר". טען עו"ד סגרון. 
 
 
איך מתנהל ההליך המשפטי בשלב הזה?
"לתדהמתי גיליתי כי לסנגור המייצג את הנאשמים אין זכות דיבור או יכולת לקחת חלק במשפט עד להגשת כתב האישום. כל ההליך המשפטי מנוהל על ידי משטרת תאילנד מבלי שנוכל להתערב". עו"ד סגרון הוסיף כי: "גם אני וגם עורך הדין המקומי לא רשאים לחקור את הפרשה וכשאנחנו מגיעים לבית המשפט, מושיבים אותנו בצד האחורי של האולם".
 
 
"החוק התאילנדי מאפשר במקרים של רצח בכוונה תחילה להטיל עונש מוות על הנאשם או מאסר עולם שמשמעותו מאסר לכל החיים". סיפר עו"ד סגרון והוסיף: "התאילנדים זועמים על שני הישראלים כי לטענתם הרצח פגע באופן קשה בתיירות במדינה. אין להם כל כוונה לנהל את המשפט בישראל או להעביר את השניים לידיי הרשויות הישראליות כדי שיוכלו למצות את הדין על אדמת תאילנד".

עריכה מעם 103FM: איתמר זיגלמן