עיתונאי מעריב בן כספית סיפר היום (שישי) בראיון לתכנית אופירה וברקוביץ' בערוץ "קשת 12" כי בכל פעם שהמחשבה על כניסה לפוליטיקה עוברת בראשו - הוא מוותר עליה במיידית. "אני לא רוצה לוותר על החיים שלי", הסביר. אופירה תהתה - "לא הבנתי אם אתה מעריץ את ביבי עד טירוף או מקנא בו עד שנאה?". כספית השיב: "לנתניהו יש ארגז כלים מדהים, אי אפשר להתווכח על זה. כשהוא הגיע ל-MIT, הדיקן אמר לו שלוקח ארבע שנים לסיים שני תארים, והוא אמר לו אני אסיים בתוך שנתיים וחצי. והוא אכן עשה את זה".
כספית המשיך ואמר: "ברור שיש הרבה דברים שאני מעריך בנתניהו. אני דואג למדינה מפחד ממנו ברמה הלאומית וברמה האישית". ברקוביץ' השיב - "הוא פוטין?". לדברי כספית, לא פשוט להיות עיתונאי לעומתי לנתניהו. "הוא לא מאיים על עיתונאים, אבל יש כאלה שיש מצוד אחריהם", ציין, "נתן אשל כבר הודה שהוא פעל לסגור את החינוכית, אלא אם יפטרו אותי ממנה". 
ברקוביץ' התייחס לביוגרפיה שכספית כתב על ראש הממשלה בנימין נתניהו. כמה זה אמין באחוזים? מאה אחוז", שאל המגיש. העיתונאי אמר: "לדעתי הספר נכון במאה אחוז, פרסמתי אלפי כותרות וחשיפות בשנים האחרונות, ונדמה לי שיש לי ברקע שלוש תביעות דיבה". 


אופירה: איך אבא שלך הגיב לספר?
הוא בן 92 והוא כבר לא במצב להגיב, אבל הוא קיבל ממני את העותק הראשון של הספר, עם הקדשה.
העיתונאי, שאביו תומך ליכוד מזה שנים רבות סיפר על המריבות הרבות שלהם. "רבנו כמו שרבים בסלון הישראלי, הוא כעס עלי המון", אמר והפתיע בוידוי: "אני מגיע מבית של ליכודניקים, ויש אפשרות שאצביע לליכוד במידה ונתניהו יוחלף על ידי מישהו אחר". 

אופירה: ומה יהיה אם נתניהו יבוא ויושיט יד לשלום?
בן: מבחינתי, שנשב והוא יצעק עלי.