נשיכת הילדה בדרום על ידי להקת כלבים: בהמשך לאירוע בו ילדה תושבת אופקים הותקפה בידי כלבים ונפצעה, נעצר לפני זמן קצר (שלישי) בעל חווה סמוכה למקום האירוע, זאת בגין אי נקיטת אמצעי זהירות בחיה. מעצרו של החשוד, בן ה-57, הוארך בבית המשפט בשלושה ימים. משטרת ישראל פנתה בבקשת סיוע מרשות אחרת על מנת לתפוס את הכלבים. חקירת המקרה נמשכת.



מוקדם יותר אמרה השוטרת שהצילה את הילדה, רס"ל יעל אדרי, ל'מעריב אונליין': "המודיעה (על האירוע) התקשרה וסיפרה שהיא רואה מרחוק ילדה קטנה שכלבים אוכלים אותה. בשלב זה אני פשוט ממהרת למקום ותוך דקות ספורות אני מגיעה לשם. לא הצלחתי להיכנס עם הניידת בגלל שזה היה שטח חרוש. רצתי לעבר הילדה שראיתי את הכלבים מקיפים אותה".




חנה גרשמן, בת ה-8 שהותקפה על ידי הכלבים. צילום: טוויטר
חנה גרשמן, בת ה-8 שהותקפה על ידי הכלבים. צילום: טוויטר



"בזמן הזה אני מנסה להרחיק את הכלבים מהילדה. לא עניין אותי מעצמי. הרמתי אותה על גבי והתחלתי לרוץ לכיוון האמבולנס שחיכה בחוץ. זה לקח לי איזה חמש דקות של ריצה כי המרחק גדול. בכל הזמן הזה השוטר ניר שמואלי השליך אבנים לעבר הכלבים כדי שלא יתקרבו אלי ועוד קודם כדי שיתרחקו מהילדה. אין לי ספק בכלל שאם לא הייתי מגיעה בזמן הילדה לא היתה נשארת בחיים", הוסיפה.



מה ראית על הילדה ?
"וואו , היא היתה עם נשיכות בכל גופה עד העצמות ממש . הם נגסו בה ללא רחמים".



כזכור, אתמול פונתה הילדה, כבת 8 מאופקים, לבית החולים סורוקה במצב בינוני לאחר שננשכה על ידי להקת כלבים סמוך ליער אופקים. היא סובלת מנשיכות בכל חלקי גופה ומטופלת במיון הכירורגי בבית החולים. הילדה סובלת מפציעות מנשיכות בגפיים התחתונות ובראש. מצבה השתפר היום וכעת מוגדר קל.

חובש רפואת חירום במד"א, יחיאל תורג'מן ופרמדיקית מד"א אדר לסרי, סיפרו אתמול: "כשהגענו למקום ראינו סמוך ליער אופקים בתוך רכב משטרתי ילדה כבת 8. השוטרת הגנה עליה וניסתה להרגיע אותה, הילדה הייתה נסערת וסבלה מפצעי נשיכות בכל הגוף. סיפרו לנו שלהקה של כשישה כלבים משוטטים תקפו ונשכו אותה, הענקנו לה טיפול רפואי תוך שאנחנו מרגיעים אותה ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה בינוני ויציב".