אם חשבתם שרק בישראל יש הרבה מאוד בעיות, כנראה לא שמעתם על התעלומה שמסעירה בימים אלו את ניגריה. בימים האחרונים עורכים גורמים בכירים במשרד הבחינות במדינה הניגרית בנו, חיפושים אחר 100,000 דולרים שנעלמו מהקופה. מהגוף המדיני נמסר כי פקידה טענה שנחש בלע את הכסף החסר.

זה נשמע כמו בדיחה, אבל בארגון טוענים שכאשר נשאלה בנושא, העובדת פילומנה צ'ישה אמרה כי נחש נכנס אל המשרד ובלע את הכסף שנעלם. 
 "היא טענה שהכסף היה ברשותה והיא שמרה עליו בכספת במשרד, אבל נחש הגיע למקום ובלע את הכסף", הסביר פאבין בנג'מין, דובר המשרד לרשת CNN. "העובדת יחד עם עובדים נוספים שנמצאו אשמים הועברו מתפקידם ונמסרו לטיפול של הרשויות המתאימות".

פקידה חמדנית או נחש רעב? תעלומת הכספים שמשגעת את ניגריה. צילום: אינגאימג
פקידה חמדנית או נחש רעב? תעלומת הכספים שמשגעת את ניגריה. צילום: אינגאימג


למרות ההאשמות הקשות והמוזרות, צ'ישה הכחישה את המיוחס לה וטענה כי המשרד המציא את הסיפור על הנחש. היא גם האשימה אותו בהסגרתה לרשויות. עם זאת, טענה שהם עדיין לא תשאלו אותה בנושא. "לא אמרתי שנחש בלע סכום כלשהו של כסף. אף אחד לא שאל אותי על הנושא. אני רק פקידה שפועלת תחת הנהלה. אני תוהה למה הם הופכים את המקרה לאישי".

בינתיים, תושבים במדינה מצאו את הנושא יותר משעשע מאשר מדאיג, ופנו לטוויטר כדי להביע את דעתם בנושא, והעלו תמונות של אותו נחש החשוד בגניבה.