פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום בעבירת רצח נגד אמיר בסטיקר, תושב אשדוד כבן 24, בגין רצח שכנו, איתי מור ז"ל, לפני כחודש בבניין מגורים בעיר. מכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד קרן שטרית עלה כי הנאשם והמנוח התגוררו בשכנות בבניין מגורים באשדוד.



בתאריך 17.1.18 בסמוך לשעה 21:00, יצא המנוח מדירתו שבקומה השנייה בבניין אל פח האשפה שמחוץ לבניין והשליך את האשפה. מיד לאחר מכן, מור שב אל הבניין ועלה במדרגות לכיוון דירתו. המנוח עצר בקומה הראשונה בבניין, ופתח את ארון החשמל של הבניין הממוקם שם, הנמצא בסמוך לדירתו של הנאשם.



עוד עלה מכתב האישום, כי בסטיקר, אשר ישב בסלון ביתו באותה העת, שמע רעש מכיוון חדר המדרגות, קם והסתכל דרך עינית הדלת והבחין במנוח, כשהוא עומד מול ארון החשמל הפתוח.



בשלב זה, ניגש הנאשם למטבח הדירה, הוציא מהמגירה סכין חדה בעלת להב באורך של כ-13 ס"מ, אחז בסכין בידו, פתח באיטיות ובשקט את דלת הדירה, וכשהסכין בידו, רץ לעבר המנוח שעמד כשצידו מופנה אליו. הנאשם החל לדקור את המנוח באמצעות הסכין, מספר פעמים בבית החזה מימין, בכתף שמאל בצידה העליון וכן מספר פצעי חתך, כמפורט בכתב האישום. מעוצמת הדקירות, נשברה הסכין והלהב התנתק מידית האחיזה של הסכין. המנוח התמוטט מיד על הרצפה כשהוא נאנק מכאבים, והנאשם נכנס אל הדירה ונעל אחריו את דלת הדירה.



שכנים המתגוררים בבניין, ובהם עמית מור, אשתו של המנוח, אשר שמעו צעקות מחדר המדרגות יצאו אל חדר המדרגות, הבחינו במנוח, כשהוא מוטל על רצפת הבניין, מתבוסס בדמו, והזעיקו את כוחות ההצלה והמשטרה למקום.



המנוח פונה לבית החולים "אסותא" באשדוד ושם נקבע מותו וזאת כתוצאה מפצעי הדקירה. במקביל להגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.