אמש זכתה נטע ברזילי בתואר נציגת ישראל לאירוויזיון לשנת 2018, והיא עתידה לייצג אותנו בליסבון. על החוויה ב"הכוכב הבא" והשימוש בלופר ככלי מוזיקאלי סיפרה ביום (רביעי) ב-103FM: "אני עוברת מראיון לראיון ומתרגשת נורא. אני שמחה מאוד שכולכם מדברים איתי, זהו עונג אמיתי להיות חלק ממשהו שהוא גדול יותר ממני. זה היה החלום שלי. אני לא זוכרת מתי נבחר בישראל אמן כה שונה מהבחירות הקלאסיות של הקהל".



"לא הצלחתי להירדם הלילה ואני עוד שטה על גלי האדרנלין מאושר", הוסיפה. "עכשיו מתחילה עבורי העבודה הקשה. חיכיתי שנים לזמן הנכון ולרגע המתאים. עברתי המון גלגולים מוזיקליים, התחלתי כזמרת ג'אז ובלוז והתגלגלתי אל הלופר. רק היום הגעתי לסיטואציה בה אני יוכל לומר שמצאתי את הייחודיות שבי. הלופר הוא כלי הנגינה שלי שמאפשר לי להקליט חמישה ערוצים במקביל ולהשמיע אותם שוב ושוב וכך בעצם להפוך את הקולות שלי למוזיקת הרקע והפלייבק. בגמר ניסינו לקחת את הלופר צעד אחד קדימה וזה היה מרגש ומדהים. יואב צפיר המליץ לי על השירים שבחרתי לבצע בגמר, זה היה מרגש וכיף גדול. הגיע הזמן שנציג משהו גרובי ומגניב באירווזיון". 
 

כשנשאלה איזה ביצוע היא הכי אוהבת מכל שיריה ב'כוכב הבא' השיבה: "מאוד אהבתי את האודישן הראשון שביצעתי, את הגרסה האקוסטית לשיר 'אבניבי' ואת הקאבר לשיר המקפיץ 'Barbie girl'. אני מרגישה שעברתי מסע עצמי במהלך העונה, של מקוריות וחדשנות באנרגיה מדויקת שמגיעה לכמה שיותר לבבות. אני מודה לכולם על הברכות ומקווה לייצג את ישראל בכבוד".



עריכה: איתמר זיגלמן