סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס אל אולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים החדשים שמגיעים הסופ"ש.
 
דרור אדום
מותחן ריגול. בלרינה רוסיה מוצאת את עצמה הופכת בניגוד לרצונה ל"דרור", פתיינית מאומנת היטב בשירות הביון של רוסיה. היא לומדת להשתמש בגופה כנשק, אולם נאבקת כדי לשמור על שפיותה ואנושיותה במהלך האימונים הבלתי אנושיים. המטרה הראשונה שלה היא חשיפת חפרפרת, סוכן סי־איי־אי המטפל בנושאים הרגישים ביותר של המודיעין הרוסי.

בימוי: פרנסיס לורנס. שחקנים: ג'ניפר לורנס, ג'ואל אדגרטון, מרי לואיז פרקר, שרלוט רמפלינג וג'רמי איירונס. ארצות הברית, 2018. 140 דקות.

מדד רוטן טומטוז: 64%


  

לאהוב את וינסנט


אנימציה. סרט הקולנוע הראשון המשלב אנימציה מציורי שמן של 100 ציירים שמספרים את סיפור חייו, טירופו ומותו של וינסנט ואן גוך, דרך המכתבים שכתב, שמוצא ידידו המתחקה אחר האנשים שהכירו אותו.



בימוי: דורותה קוביילה. קולות: סירשה רונאן, הלן מקרורי, איידן טרנר, אלינור טומלינסון, כריס או'דוד. ארצות הברית, 2017. 92 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 84%





לילה בטירוף


מותחן קומי. בני זוג תחרותיים שניצחון במשחק הוא מעל הכל עבורם, מארגנים להם ולכמה חברים משחקי חברה מדי שבוע. הערב מקבל טוויסט משמעותי כשבמקום שבץ נא ומונופול, על המשתתפים לפענח מקרה חטיפה של אחד החברים. מהר מאוד הלילה הופך להרפתקה מטורפת שבה לא ברור מה אמיתי ומה מבוים.



בימוי: ג'ון פרנסס דולי וג'ונתן מ. גולדשטיין. שחקנים: ג'ייסון בייטמן ("משפחה בהפרעה"), רייצ'ל מקאדמס ("ספוטלייט"). ארצות הברית, 2017. 110 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 81%






מונטנה
דרמה. בעקבות הבשורה על מות סבה, מחליטה אישה לחזור לעכו, עיר הולדתה, לחלוק לו כבוד אחרון. שם היא פוגשת מורה מחליפה, נשואה ואם לשניים ומתאהבת בה. בין השתיים ניצת רומן שמקבל תפנית, כשהיא פוגשת את בתה הקטנה של אהובתה החדשה ונזכרת מה גרם לה לעזוב את העיר.



בימוי: לימור שמילה. שחקנים: נעה בירון, נטע שפיגלמן, חוה אורטמן, קרן צור. ישראל, 2017. 79 דקות.