השחקן האמריקאי ליאונרדו דיקפריו הצטרף כשותף במלון החדש במרינה בהרצליה בישראל, כך הכריזה היום (ראשון) קבוצת חג'ג'. עוד נמסר כי כי המלון תוכנן על ידי האדריכל דיוויד רוקוול. דיקפריו יעבוד למעשה עם קבוצת חג'ג' על מנת לקדם את המלון ולהבטיח כי הוא עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל הנוגע לפיתוח סביבתי ומלונאות. משמעות השותפות היא כי המלון יבנה לפי סטנדרטים של מועצת הבנייה הירוקה בארה"ב (USGBC) ובתו תקן הזהב של מנהיגות באנרגיה ותכנון סביבתי (LEED). 
ליאונרדו דיקפריו אמר: "פיתוח סביבתי 'ירוק' הינו חלק משמעותי בבניין קהילות הפועלות בשיתוף עם הטבע ולא כנגדו. בעודנו מחפשים ליצור עתיד המונע את ההשפעות החמורות ביותר של שינויי אקלים, אנו זקוקים לפרויקטים הדוחפים אל עבר פיתוחים חדשניים בתחום העיצוב הסביבתי. אני גאה להצטרף לקבוצת חג'ג' והאחים כהן כשותף במלון המרינה. פרויקט זה העומד בתקן הזהב של LEED ובעיצובו של דיוויד רוקוול, יהווה מודל לפיתוח ידידותי לסביבה בתחום המלונאות לעולם כולו".
המלון, ממוקם על קו המים במרינה, תוכנן בקונספט של אדריכלות פורצת בדרך, בצורה המדמה ריף אלמוגים מרהיב בים. קירות המלון הם בעלי קווים מעוקלים מוגדרים, אשר שוברים את הנוף האורבני המלבני הסובב. המלון יכלול כ-200 סוויטות, והוא מורכב משני מבנים מרכזיים. בחלל המרכזי, בין המבנים, תוקם בריכה מרכזית, אשר לה לגונות הנשלחות בין המבנים, כשלחלק מהחדרים תוצמד בריכה פרטית מדגם אינפיניטי (אין סוף), המתמזגת עם הנוף של הים.

הדמיה של מלון המרינה בהרצליה. ללא קרדיט
הדמיה של מלון המרינה בהרצליה. ללא קרדיט

פנים המלון יציג אומנות ייחודית הקשורה קשר הדוק לים ולטבע, שתעטר את השטחים הציבוריים והחדרים, כאשר גם עצים יגדלו בתוך חלל המבנה, ויהיה בו צוהר לשמיים. אחד החידושים המרתקים ביותר הוא האפשרות לשוט מכל מקום בעולם, ולהגיע באמצעות יאכטה ממש עד למעגן מיוחד שיוקם בפתח המלון ויפנה לקהל יעד יוצא דופן בכל העולם. 
דיוויד רוקוול נחשב לאדריכל מלונות מהטובים בעולם. הוא עיצב עשרות מלונות של המותגים היוקרתיים ביותר, כגון אדישיין, W, נובו, מלון הקוסמופוליטן בווגאס וכו' בבירות התיירות המובילות בכל העולם. רוקוול, בעל השליטה במשרד האדריכלים רוקוול גרופ, אחראי על תכנון מאות פרויקטים ברחבי העולם, הכוללים מלונות, בנייני מגורים, נמלי תעופה, מוזיאונים, בתי חולים, תיאטראות, בארים, מסעדות, מרכזי מסחר, מועדוני לילה, גני משחקים, אזורי תעסוקה, ספא וחדרי כושר. רוקוול עיצב בין השאר גם את משאית "מהפכת האוכל" של השף ג'יימי אוליבר, עמה הוא נע ברחבי העולם ומלמד ילדים לבשל, ואף זכה בפרס "טוני" היוקרתי עבור עיצוב בימת המחזמר "She Loves Me" בברודווי.
  
 האחים חג'ג' מסרו: "אנו גאים להיות שותפים עם שותף אסטרטגי בקנה מידה עולמי. השילוב בין עיצוב פורץ דרך, המיקום הנפלא על קו המים במרינה, ומחויבותנו העמוקה להגנת הסביבה, הופכים את המיזם למרגש במיוחד. מר דיקפריו הוא פעיל סביבתי ידוע בעולם, ואנו מברכים על החלטתו לקחת חלק בפרויקט, על מנת להבטיח שפיתוחו של פרויקט זה יעשה תוך שמירה על עקרונות הגנת הסביבה. כמו כן, אנו נרגשים מהעבודה המשותפת עם אדריכל-העל, דיוויד רוקוול, שמהווה מבחינתנו הצהרה לאיכות בלתי מתפשרת ולרמת תכנון מקורית, יצירתית וחדשנית".