אמירה עתיקה בעולם הבידור טוענת כי "לא משנה מה כותבים עליך, העיקר שיאייתו את שמך נכון", אך מה קורה כשאומרים עליך דברים טובים, אבל מבטאים את השם שלך לא נכון? כוכבת הסרט "וונדר וומן", גל גדות, נראתה מדהים בטקס האוסקר שנערך אתמול בבוקר, כשהעניקה את הפסלון בקטגוריית האיפור והשיער לצד השחקן ארמי האמר - על כך כולם מסכימים. אך רבים מהצופים האמריקאים, לא הבינו מה קורה כששמעו את הקריין אומר את שמה של השחקנית הישראלית במהלך הערב.

"כששמה של הכוכבת הוקרא במהלך הטקס, רבים מאיתנו לא יכלו שלא לשים לב שעד היום הם ביטאנו אותו לא נכון", כתבה העיתונאית האמריקאית ג'יימי בלרד באתר "goodhousekeeping". "רבים מאיתנו חשבו שהאות T בסוף השם גדות (Gadot) היא שקטה, וביטאו את שם משפחתה כ-גדות' (Gadoth), וזה היה ממש לא נכון", הוסיפה העיתונאית המופתעת.



בראיון שהעניקה למגזין GQ האמריקאי בחודש נובמבר סיפרה גדות עצמה: "ב-60 אחוזים מהזמן אני עדיין גדות' (Gadoth). זה לא גדות', וגם לא גדות עם T מאוד מודגשת", הסבירה השחקנית את ההגייה העברית לאמריקאים המבולבלים. "ה-T בסוף השם שלי היא T רכה", הוסיפה, בהסבר שלא בטוח שהקל על העניין.

למקרה שדאגתם שבת עמנו נעלבת שהגויים לא מצליחים להגיד את שמה כמו שצריך, אתם יכולים להיות רגועים. "אני מעריכה כל מי שמנסה להגיד את זה נכון", הוסיפה השחקנית.