זוג קנדי דורש מאפל לשלם לו פיצויים בסך של למעלה מ-600 אלף דולרים, אחרי שנאלצו לסגור את החווה שהיתה בבעלותם. הנכס בבעלות הזוג נשרף כליל בשריפה שפרצה, לטענת בני הזוג, בעקבות אייפון שנשרף והתפוצץ בעת שהיה בטעינה. בני הזוג פינלי טוענים שמכשיר אייפון שש בן שלושה חודשים, שנותר מחובר למטען שהונח בסלון ביתם, גרם לשריפה שפרצה באוקטובר 2016, כך דווח ברשת CBC הקנדית. 
לוחמי האש שהגיעו למקום מצאו את המכשיר כשהוא כשהוא מפוחם דיווחו כי "נראה שהמכשיר או המטען יצרו מספיק חום כדי להצית את כיסא", שזוהה כנקודה שבה התלקחה השריפה. העובדה שאין אישור רשמי לסיבה שגרמה לפרוץ השריפה, לא הפריעה למאות אנשים לחתום על עצומה הדורשת מאפל לשלם למשפחה פיצויים, שכן הם נאלצו בעקבות השריפה לסגור את החווה הפופולרית שבבעלותם. אפל אישרה כי הם מכירים את הטענות של הזוג ובודקים אותן, אבל סירבו להגיב.
קאתי, שבביתה פרצה השריפה, סיפרה על היום שבו פרצה השריפה. "בימים שקדמו לשריפה, חוויתי מספר בעיות עם האייפון שלי", אמרה בשיחה עם הרשת הקנדית, "חיברתי אותו למטען ויצאתי להאכיל את העזים. בשלב מסוים הסתובבתי אחורה וראיתי עשן יוצא מהבית". היא הוסיפה: "התקרבתי לבית בקושי רב, בגלל החום. פתחתי את הדלת והתמלאתי פיח ועפר". קאתי הסבירה: "בהתחלה הרגשתי חסרת אונים כשראיתי את הבית נשרף, ואז התנחמתי בכך שזה לא קרה בלילה כשכולנו היינו בבית".

במידה והשריפה אכן נגרמה על ידי האייפון, היא אינה הראשונה להיגרם בעקבות המכשיר הפופולרי. למעשה, רק בינואר האחרון, חנות של אפל בציריך פונתה מלקוחות לאחר שמכשיר התחמם ונשרף קלות בעת החלפת סוללה. באירוע לא היו נפגעים בנפש, והפצוע היחיד, על פי הדיווח בסוכנות הידיעות רויטרס, היה העובד שהחליף את הסוללה ונכווה בכף ידו.