עוד אסון תעופה כבד בנפאל. מטוס של חברת התעופה US באנגלה, התרסק היום (שני) סמוך לשדה התעופה טריבהוואן (TIA) בעיר קטמנדו אשר בנפאל. הרשויות טוענות כי ככל הנראה מדובר בכשל טכני אשר השפיע על ניווטו של המטוס, שהמריא מדקה והתרסק סמוך לשעה 14:20 שעון מקומי, בזמן הנחיתה.



על פי פעולת כוחות ההצלה, המטוס ככל הנראה פגע בזמן הנחיתה במגרש כדורגל, שם ניסה לנחות נחיתת חירום. כוחות ההצלה כבר נמצאים באזור ונמצאים במספרים גדולים שם על מנת לחלץ כמה שיותר ניצולים מהאירוע. דיווח רשמי טוען כי על המטוס היו כ-67 נוסעים ועוד ארבעה חברי צוות, כשעדי ראיה טענו כי שמעו פיצוץ אדיר וראו עשן שמיתמר שמגיע מהמטוס. המספרים עומדים כעת, על פי גורם צבאי שהתראיין לכלי התקשורת על 50 בני אדם שנהרגו.





עדת ראיה שעובדת סמוך לשדה התעופה, סיפרה כי המטוס היה נראה בתנועה לא רגילה: "הוא טס כל כך נמוך, וחשבתי לעצמי - 'הוא עומד להיכנס בהרים, פתאום היה פיצוץ איך שהוא נחת, ואז היה פיצוץ שני, ועשן החל להיתמר"



בחודש האחרון גבו טיסות את חייהם של מאות בני אדם, הן ברוסיה והן באיראן. מטוס תובלה רוסי התרסק, כש-39 בני אדם נהרגו, וכמו כן, מטוס איראני עם 60 נוסעים ואנשי צוות, התרסק בדרום המדינה, כאשר כל הנוסעים וחברי הצוות נהרגו. נוסף לכך, מטוס נוסעים עם 71 אנשים עליו, התרסק באזור מוסקבה, כאשר גם במקרה הזה, כל הנוסעים נהרגו. הלילה נהרגו חמישה בני אדם בהתרסקות מסוק קל בנהר האיסט ריבר בניו יורק.


התרסקות המטוס. צילום: רשתות חברתיות