חברת מודיעין אזרחי תובעת את הנהג שהקליט את יאיר נתניהו, לאחר בילוי במועדון חשפנות עם בנו של טייקון הגז קובי מימון, ומכר את הקלטת לתקשורת. לפי כתב התביעה שהוגש היום (שני) לבית הדין לעבודה בירושלים, על ידי עורכי הדין יעל דולב, אדם עדי ואלי בלושבסקי ממשרד גרוס, התובעת דורשת פיצוי של 250 אלף שקל.



עניינה של התביעה, כך נטען ע"י החברה, היא הפרה בוטה של הנתבע את החובות הבסיסיים החלים עליו כעובד וממשיכים לחול עליו גם כעובד לשעבר, הוראות שנקבעו במפורש בהסכם העבודה הקיבוצי בענף השמירה והאבטחה וההסכם הקיבוצי של המעסיקה. יש לציין כי עם קליטתו לעבודה של הנהג, הוא עבר סיווג ביטחוני ובמסגרתו התחייב לשמור על סודיות.



כזכור, בשמונה בינואר פרסמה חברת "החדשות" כתבה בה הובאה הקלטה של בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בה הוא נשמע כשהוא משוחח עם ניר מיימון, בנו של טייקון הגז.



 


בהקלטות נשמעים יאיר נתניהו עם המאבטח שלו והנהג של רכב השרד, כשהם במועדון חשפנות בתל אביב. בנוסף נשמע גם כאמור בנו של טייקון הגז קובי מימון וכן היחצ"ן של איש העסקים ג'יימס פאקר, רומן אברמוב. כזכור, פאקר נחקר בפרשת המתנות בחשד שסיפק מתנות לרה"מ ולרעייתו.

לפי ההקלטות שהוקלטו בשנת 2015, ימי הוויכוח היצרי על מתווה הגז, ישנו קשר העמוק ומשמעותי בין יאיר נתניהו לבין ניר מימון, בנו של טייקון הגז. קשר שלא היה ידוע לציבור עד כה. בהקלטות נשמעים יאיר נתניהו וחבריו מדברים על הבילוי שלהם, בחלק מהזמן הם נשמעים שיכורים ומטיחים בנהג דברים שעובד מדינה לא צריך לשמוע, מקללים יצאניות ומדברים על 20 מיליארד דולרים.

לאחר המקרה הראפר יואב אליאסי, המכונה "הצל", חשף את שמו ותמונתו של הנהג ברשת. בראיון ב-103FM הסביר "הצל" כי "עשו ליאיר נתניהו שיימינג". מלבד זאת, הוא טען כי "השמאל הופך לגוש, מעדיף לא לומר איזה גוש".